Společnost


STUDENT AGENCY k.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72578Zpoždeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2023, před rokem

Roman France

Znění stížnosti

Zpoždění příjezdu chápu vhledem k počasí ale nechápu proč SME bílí 30 min na zastávce úplně zbytečně já si našel spoj abych stihl práci rezerva tam bila ale tet uš není doufám že kvůli tomuto nepřijdu o práci řidič ani neoznámil důvod aplikace si tam tu půl hodinu dodala ale důvod neznámý spoj přijel 19:00 dnes 2.12.2023
A do půl SME stali na zastávce
Což mi přijde jako vědoma ztráta času běs akutní příčina umytí oken není příčina děkuji za vyřízení ješte budu volat


Produkt

Spoj 18:40 2.12.2023


Požadované řešení

To nevím je to pruser


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 09:29, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Stížnost či reklamaci je možné směřovat i přímo ke společnosti STUDENT AGENCY k.s. na e-mail: reditel@studentagency.cz.

Další kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.studentagency.cz/kontakty/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 11:34, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.