Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zpoždění příjezdu chápu vhledem k počasí ale nechápu proč SME bílí 30 min na zastávce úplně zbytečně já si našel spoj abych stihl práci rezerva tam bila ale tet uš není doufám že kvůli tomuto nepřijdu o práci řidič ani neoznámil důvod aplikace si tam tu půl hodinu dodala ale důvod neznámý spoj přijel 19:00 dnes 2.12.2023
A do půl SME stali na zastávce
Což mi přijde jako vědoma ztráta času běs akutní příčina umytí oken není příčina děkuji za vyřízení ješte budu volat
Spoj 18:40 2.12.2023
To nevím je to pruser
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Stížnost či reklamaci je možné směřovat i přímo ke společnosti STUDENT AGENCY k.s. na e-mail: reditel@studentagency.cz.
Další kontakty na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.studentagency.cz/kontakty/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.