Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#7258Zamítnutí odstoupení od smlouvy v 6 měsících od koupě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2015, před 10 lety

Lucie Ondrová

Znění stížnosti

Dobrý den .
Mám nemilou zkušenost s reklamací mobilního telefonu Sony v prodejně Elektro World v Ostravě. Dne 28.4.2015 jsem si zakoupila mobilní telefon ten se však 16.6.2015 tj.za necelé dva měsíce sám vypnul při plném nabití - a již nešel zapnout. Ihned tudiž bez zbytečného odkladu jsem šla telefon reklamovat, s tím, že chci odstoupit od smlouvy. Toto bylo zamítnuto hned na místě - podotýkám, že posouzení reklamace neproběhlo na místě - bylo nutné tudíž poslaz MT na servis Sony. Kde zapsali.. že vada zde žádná nebyla...a bylo pouze zapotřebí obnovení továrního nastavení... takže bezvadný telefon se vypne a již nejde zapnout. Zvláštní. Nicméně dne 2.7.2015 což bylo cca po 14 dnech se ,,bezvadný,, telefon opět vypnul a již nešel zapnout. Opět jsem jela 40km telefon bez zbytečného odkladu reklamovat.Opět jsem do reklamačního protokolu nechala uvést, že chci odstoupit od smlouvy.Při dnešním převzetí mi bylo panem managerem prodejny sděleno, že nesplňuji podmínky pro odstoupení od smlouvy. Jelikož servis napsal stanovisko a tím se musí řídit. Tentokrát již byla oprava ..a to obnovení továrního nastavení a SW verze firmware v souladu s požadavky výrobce.
Bylo mi řečeno , že jsou vady výrobní a vzniklé. Nikde jsem se však při koupi toto nedočetla. Které vady jsou které. Do 6 měsíců od koupi by měl platit paragraf 616 občanského zákoniku. A v případě, že jsem si vadu nezpůsobila porušením záručních podmínek a používáním telefonu, což potvrdil i servis Sony, tak by mě zajímalo jak mohu dále postupovat. Za dva měsíce od koupi tel. jsem ho užívala necelý měsíc.Děkuji moc za pomoc
S přáním hezkého dne
Lucie Ondrová


Produkt

Sony Xperia


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 11:23, před 10 lety

Spotřebitel může požadovat dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Žádat lze namísto uvedených nároků i přiměřenou slevu.

Právo odstoupit od smlouvy tedy spotřebiteli náleží v případě:

1) podstatného porušení smlouvy, zejména neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci,
2) opětovného výskytu stejných odstranitelných vad, což praxe chápe jako minimálně tři vady,
3) většího počtu různých odstranitelných vad, což praxe chápe jako vady minimálně tři najednou, popř. čtyři postupně,
4) nesplnitelné jakosti zboží při převzetí, např. při dodání padělku,
5) fikce podstatného porušení smlouvy v důsledku nevyřízení oprávněné reklamace ve lhůtě 30 dnů (popř. individuálně smluvené delší lhůtě). POZOR: „Vyřízená“ reklamace se ne vždy rovná reklamaci uznané.

Co se týče zamítnutí první reklamace, tak v případě, kdy dojde k zamítnutí reklamace, by nemělo být zasahováno do přístroje. Společnost by v tomto případě měla prokázat, že k posouzení vady je nutné uvést telefon do továrního nastavení a teprve následně provést diagnostický test. Je totiž možné, že uvedením přístroje do továrního nastavení se vada skutečně odstraní (respektive na krátkou dobu se odstraní její projevy) a spotřebitel bude v důkázní nouzi, pokud by s výsledkem reklamace nesouhlasil a tento svůj nesouhlas chtěl doložit například znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.7.2015 12:02, před 9 lety

Vážená paní Ondrová,

velice nás mrzí, že máte problémy s výrobkem, který jste u nás zakoupila.
Po prozkoumání všech skutečností, jsme schopni Vám nabídnout jako řešení výměnu výrobku za zcela nový s novou zárukou, případně můžete od smlouvy odstoupit.
Zastavte se prosím na naši pobočku v Ostravě s kompletním výrobkem a s dokladem o koupi, kde Vám bude vše vyřízeno k Vaší spokojenosti.

Děkujeme za Váš podnět

Přeji příjemný den

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2015 14:37, před 9 lety


Lucie Ondrová

Dobrý den ,
děkuji za kladné vyřízení mé reklamace.I přes nepříjemnosti, které vznikly, jsem tedy spokojená. A ještě jednou děkuji za vyřízení. Přeji společnosti Elektro World i další spokojené zákazníky.
S přáním hezkého dne
L. Ondrová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2015 09:27, před 9 lety

Vážená paní Ondrová,

děkujeme za Vaši odpověď. Jsme potěšeni, že jste byla s vyřízením spokojena.

Pevně věříme, že budete i nadále spokojena s našimi výrobky i službami a budete se k nám ráda vracet.

S úctou a přáním příjemného dne

Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 16:25, před 9 lety

Spotřebitelka nyní může ke stížnosti přidat své hodnocení a celou ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.9.2015 17:28, před 9 lety


Lucie Ondrová

Hodnocení:

Komentář: ...zbytečné...kdyby byl lépe proškolený personál na prodejně, nemuselo by se řešit tímto způsobem...:-)