Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#72580Blokace účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2023, před rokem

Nikola Pazourková Sýkorová

Znění stížnosti

S lítosti píší tutu stížnosti na Vinted.

1.12. mi společnost trvale zablokovala účet, protože jsem vystavila inzerát na poporodní vložky.
Já sama, včetně x dalších žen, od kterých jsem dostala tip, jsme tyto pomůcky přes Vinted, v nedávné době sháněly a kupovaly.

První inzerci mi Parta smazala. Jelikož se mi v minulosti stalo, že mi Parta mylně odstranila inzerát na obyčejnou věc s odůvodněním, že jde kupříkladu o padělek a obnovený inzerát na stejnou věc byl v pořádku, vystavila jsem inzerát znovu v domnění, že jde zase o nějaký omyl PROTOŽE JSEM JE TAM PŘECE KOUPILA.
A hlavně se podle mého soudu vůbec nejedná o dámské hygienické vložky , jak to pravděpodobně Parta definuje, ale poprodní pomůcku.

Následoval blok. Odvolání zamítli a nejsou schopni mi ani odpovědět, zda mi dorazí objednávka, kterou jsem uskutečnila den před blokaci.

Opakovaně mě idkazují na dostupnost zpráv, ale zprávy dostupné nemám.
Na zakoupenou věc čekám jako na smilování a její hodnota je přes 1100,-

Podotýkám, že v této sumě je zahrnutá i ochrana kupujícího. V čem mě tedy Vinted chrání, když teď nevím jestli ta věc vůbec dorazí?

Uskutečnila jsem rovněž i prodej. Informuje někdo kupující, že se jí platba vrátí?
Jsem solidní a není mi jedno jaká je informovanost o jejích penězích.


Produkt

Frída mom poporodní chladící vložky


Požadované řešení

Byla bych ráda za obnovení mého účtu a úpravu systému tak, aby byla zablokována osoba plně informována o stavu rozjednaných objednávek tj prodej se uskuteční, zpráva o odeslání balíčku, zpráva o doručení balíčku. Dále přístup k odesílacím štítkům prodaných věci, tak aby blokovány mohl dokončit své závazky vůči kupujícímu bez jejích časové a finanční újmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 09:34, před rokem

Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.

Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)

Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formulář, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 11:37, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.