Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Pobočka České Budějovice. Dneska jsem tam kupovala alkohol, pod kterým byla cena 199kč v akci. Tak beru flašku a u pokladny koukám a flaška 419kč!Tak jsem ho chtěla vrátit, respektive vyměnit za něco jiného a bylo mi řečeno, že mám smůlu, že alkohol nad 15 % vrátit nemůžu! Nevím co to vymejšlíte za kraviny, ale já opravdu nemůžu za to, že si neumíte řádně označit zboží! Když o.5l vyprodáte, tak máte dát cenovku pryč a né nad ní narvat flašky, co mají o.7l a pak odmítat vyhovět zákazníkovi!!! Dneska jsem odcházela doopravdy *** a ten váš bordel ve zboží a v cenách si od teď budu bedlivě hlídat! Příště mi třeba odmítnete vyreklamovat zkaženou šunku, protože bude mít přes 90 % masa, ne?!! Vydřiduši!!!
Ron De Azur
Od vás už snad žádný řešení neočekávám!!!
|
Tweet |
Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Při koupi zboží v kamenné prodejně však spotřebitel toto právo nemá.
Podle § 12 zákona o ochraně spotřebitele má podnikatel povinnost informovat spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb. V souladu s § 13 zákona o cenách by měla být cena spotřebiteli zpřístupněna přiměřeným způsobem, aby se s ní měl možnost seznámit před jednáním o koupi zboží.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.
V tomto případě by se však mohlo jednat o podstatné porušení smlouvy podle § 2002 OZ a spotřebitel by tak měl právo na odstoupení od kupní smlouvy. Jiné názory jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nikdo se ani neozval. Flašku jsme vypili, protože jí nebudeme mít doma do doby, než se Kaufland uráčí něco řešit. Každopádně si teď při každém nákupu ten jejich bordel hlídám, když už potom nemůžu zboží vrátit.