Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#72583Nejde vrátit alkohol nad 15 %! Nemáte řádně označený a srovnaný zboží!

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2023, před rokem

Monika Klabouchová

Znění stížnosti

Pobočka České Budějovice. Dneska jsem tam kupovala alkohol, pod kterým byla cena 199kč v akci. Tak beru flašku a u pokladny koukám a flaška 419kč!Tak jsem ho chtěla vrátit, respektive vyměnit za něco jiného a bylo mi řečeno, že mám smůlu, že alkohol nad 15 % vrátit nemůžu! Nevím co to vymejšlíte za kraviny, ale já opravdu nemůžu za to, že si neumíte řádně označit zboží! Když o.5l vyprodáte, tak máte dát cenovku pryč a né nad ní narvat flašky, co mají o.7l a pak odmítat vyhovět zákazníkovi!!! Dneska jsem odcházela doopravdy *** a ten váš bordel ve zboží a v cenách si od teď budu bedlivě hlídat! Příště mi třeba odmítnete vyreklamovat zkaženou šunku, protože bude mít přes 90 % masa, ne?!! Vydřiduši!!!


Produkt

Ron De Azur


Požadované řešení

Od vás už snad žádný řešení neočekávám!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 10:51, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Při koupi zboží v kamenné prodejně však spotřebitel toto právo nemá.

Podle § 12 zákona o ochraně spotřebitele má podnikatel povinnost informovat spotřebitele v souladu s cenovými předpisy o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb. V souladu s § 13 zákona o cenách by měla být cena spotřebiteli zpřístupněna přiměřeným způsobem, aby se s ní měl možnost seznámit před jednáním o koupi zboží.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese https://www.coi.cz/podatelna/.

V tomto případě by se však mohlo jednat o podstatné porušení smlouvy podle § 2002 OZ a spotřebitel by tak měl právo na odstoupení od kupní smlouvy. Jiné názory jako např. Česká obchodní inspekce však mohou být jiného názoru.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.12.2023 13:28, před rokem

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2024 21:25, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.1.2024 10:06, před 12 měsíci


Monika Klabouchová

Hodnocení:

Komentář: Nikdo se ani neozval. Flašku jsme vypili, protože jí nebudeme mít doma do doby, než se Kaufland uráčí něco řešit. Každopádně si teď při každém nákupu ten jejich bordel hlídám, když už potom nemůžu zboží vrátit.