Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,bydlím v Novém Boru, a chodím nakupovat k Vám do Kauflandu. Bohužel jsem se X krát setkala s tím, že pečivo je staré, často z předešlého dne. Jako pardon, ale pokud mám dát za jednu housku cca 12 Kč, očekávám čerstvé pečivo.
Nezajímají mě vaše odpisy, ale chci to, co si zaplatím.
Udělejte s tím něco!!!!
Jen mi prosím Vás neříkejte, že to tak není.Sama jsem v Kauflandu před několika lety pracovala, a vím že to tak chodí.
Zaměstnanci se bojí vysokých odpisů neprodaného pečiva, a tak to tam radši frknou druhý den.
Děkuji.
Pečivo
Možná by bylo řešení, péct toho méně, a častěji ...a určitě kvůli odpisům nedávat zákazníkům pečivo z předešlého dne. Za ty ceny je to prasárna!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.