Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zamestnankyne VZP se nechovala profesionalne, jelikoz podala zkreslene informace ohledne upresneni toho, Jak postupovat v pripade preruseni zivnosti a platbe zdravotniho pojisteni, kterou za me odvedl zdmestnavatel. Nastiest jsem se obratila jinam, kde mi bylo na me dotazy zodpovezeno spravmym zpusobem.
Zamestnanci VZP mi meli podat klientovi presne, nikoliv zavadejici informace ohledne platby pojistneho vcetne oznamovaci povinnosti.
Pristup ke klientum povazuji za zakladni predpoklad spokojenosti klientu.
|
Tweet |
Zaměstnanec jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho plnění pracovních úkolů. Zároveň se domníváme, že zaměstnanec na pobočce by spotřebiteli měl podat všechny potřebné informace k danému produktu (pojištění).
Informace pro plátce Pojišťovny VZP, a.s. je možné vyhledat taktéž na adrese: https://www.vzp.cz/platci/informace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Pojišťovna VZP, a.s. na e-mail: info@vzp.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.