Společnost


Pojišťovna VZP, a.s.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72587Pobocka Vinohradska- spatne podane informace ohledne placeni zdravotniho pojisteni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2023, před rokem

Lucie Prokopova

Znění stížnosti

Zamestnankyne VZP se nechovala profesionalne, jelikoz podala zkreslene informace ohledne upresneni toho, Jak postupovat v pripade preruseni zivnosti a platbe zdravotniho pojisteni, kterou za me odvedl zdmestnavatel. Nastiest jsem se obratila jinam, kde mi bylo na me dotazy zodpovezeno spravmym zpusobem.


Požadované řešení

Zamestnanci VZP mi meli podat klientovi presne, nikoliv zavadejici informace ohledne platby pojistneho vcetne oznamovaci povinnosti.
Pristup ke klientum povazuji za zakladni predpoklad spokojenosti klientu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 10:38, před rokem

Zaměstnanec jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho plnění pracovních úkolů. Zároveň se domníváme, že zaměstnanec na pobočce by spotřebiteli měl podat všechny potřebné informace k danému produktu (pojištění).

Informace pro plátce Pojišťovny VZP, a.s. je možné vyhledat taktéž na adrese: https://www.vzp.cz/platci/informace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Pojišťovna VZP, a.s. na e-mail: info@vzp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 11:28, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.