Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den. Chtěl bych si stěžovat na vedení provozovny Blovice.Neustále jsou otevřeny pouze dvě pokladny což absolutně nepokryje počet zákazníků.Na parkovišti je neodklizený sníh a totéž na přístupových chodnicích.Zakoupil jsem dnes "kaiserky " a měl jsem co dělat abych si nevylámal zuby.Při koupi osmi kusů chleba mi vedoucí sdělila proč si jich kupuji tolik a že nebude mít co prodat lidem.Myslim že při dnešních cenách a nemalé konkurence by se tato prodejna měla co nejvíce zlepšit. !
výměna vedoucí provozovny.prodej čerstvého pečiva.odklizení sněhu
|
Tweet |
Otázka ohledně vedení prodejny není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
V právním řádu není řečeno, že by prodejce musel své zboží prodat komukoliv. Nesmí ale zákazníka odmítnout bezdůvodně, ani spotřebitele žádným způsobem diskriminovat.
Pokud by šlo o akční zboží, bylo by za určitých okolností možné stanovit maximální množství jeho odběru, které musí být přiměřené povaze věci. Spotřebitel by měl být o takovém omezení předem srozumitelně a zřetelně informován.
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti (např. tvrdé či staré pečivo), je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci (https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx), která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.