Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Já jsem chtěl reklamovat boty Reebook které byli nošené od dubna 2023 do října 2023 tak jsem šel do Futura v Brně paní prodavačka Křestním Martina mi řekla že musím mít s sebou fyzickou fakturu protože internetová faktura nefungovala místo toho aby mi to řekla v klidu tak na mě křičela a říkala že je to můj problém a musím sehnat fyzickou fakturu tak jsem šel další den s fyzickou fakturou abych boty reklamoval pozdravil jsem ji slušně a ona se na me podívala jako na Deb@la potom mi tvrdila že boty nejdou reklamovat protože není v nich vada já jsem ji slušně vysvětloval že se dají reklamovat a že je muže poslat pro reklamaci potom začala psát na počítač a ptala se mi pro jméno a telefonní číslo nakonec mi boty poslala na reklamaci když jsem odcházel tak jsem ji řekl nashledanou tak se na mě nechutně podívala a ani nepozdravila zpátky.
Stačí mi aby de Paní omluvila a aby se chovala líp
Reebok 2.0 boty zelené běžecké
Aby se mi omluvila a aby mi normálně reklamovala boty
|
Tweet |
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností zboží atd.).
O přijetí výrobku k reklamaci rozhoduje pracovník ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Vyřízení reklamace má proběhnout zásadně do 30 dnů od jejího uplatnění. Ustanovení § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, rozvádí i další povinnosti prodávajícího v souvislosti s reklamačním procesem. Nepřijetí věci do reklamačního procesu bez právně relevantního důvodu je přestupkem [§ 24 odst. 7 písm. x) zákona o ochraně spotřebitele], za nějž lze uložit pokutu až 3 mil. Kč [§ 24 odst. 19 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele].
Prodávající je také povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti SPORTISIMO s.r.o. na e-mailovou adresu: info@sportisimo.cz.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.