Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den ,dnes jela moje dcera vlakem z Plzně do Přeštic spoj č.768.Kdyz vystoupila z vlaku hned si uvědomila,ze zapomněla v kupé oteplovačky,které koupila mému vnukovi.Pruvodčí stal ještě u vlaku a tak mu sdělila ,ze tam zapomněla nové oteplovačky.Odpoved průvodčího byla,bohužel už jedeme mate smůlu..Chápu ,ze minuta zpoždění by asi byla tragédie ,ale dobre věděl kde dcera seděla,stačilo říct nechám je v Klatovech nebo na jiné další zastávce .Volala jsem ihned na ČD paní kontaktovala průvodciho a výsledek nic .Mrzi mi to ,ale nenadělam nic.Dcera to oplakala a já přeju panu průvodčímu hezké svátky vánoční .Lidskost mu zřejmě nic neříká
Spoj č.768 dne 3.12.2023
Zaplatit čárku za 420 Kč jelikož mi neumožnil vrátit se do vlaku pro kalhoty
|
Tweet |
Pokud je ztracená věc nalezena, měla by být předána cestujícímu po prokázání osobních údajů a popsání rozhodujících znaků ztracené věci. Dle dostupných informací jsou všechny ztráty a nálezy evidovány zde: https://www.eztraty.cz/.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.