Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72598Nelidské chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 28 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2023, před rokem

Jolana Bendova

Znění stížnosti

Dobrý den ,dnes jela moje dcera vlakem z Plzně do Přeštic spoj č.768.Kdyz vystoupila z vlaku hned si uvědomila,ze zapomněla v kupé oteplovačky,které koupila mému vnukovi.Pruvodčí stal ještě u vlaku a tak mu sdělila ,ze tam zapomněla nové oteplovačky.Odpoved průvodčího byla,bohužel už jedeme mate smůlu..Chápu ,ze minuta zpoždění by asi byla tragédie ,ale dobre věděl kde dcera seděla,stačilo říct nechám je v Klatovech nebo na jiné další zastávce .Volala jsem ihned na ČD paní kontaktovala průvodciho a výsledek nic .Mrzi mi to ,ale nenadělam nic.Dcera to oplakala a já přeju panu průvodčímu hezké svátky vánoční .Lidskost mu zřejmě nic neříká


Produkt

Spoj č.768 dne 3.12.2023


Požadované řešení

Zaplatit čárku za 420 Kč jelikož mi neumožnil vrátit se do vlaku pro kalhoty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 12:29, před rokem

Pokud je ztracená věc nalezena, měla by být předána cestujícímu po prokázání osobních údajů a popsání rozhodujících znaků ztracené věci. Dle dostupných informací jsou všechny ztráty a nálezy evidovány zde: https://www.eztraty.cz/.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.