Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.6.15 jsem objednala a toho dne i zaplatila (nebyla jiná možnost) přes eshop venkovní rolety - na stránkách měli uvedeno, že je zboží skladem a dodání 7-10 dnů, ale nic mi nepřišlo, takže jsem několikrát volala na uvedený tel. kontakt - nikdo nezvedal, přišla mi jen sms, ať pošlu číslo obj., že se ozve zpět, ale už se neozval. Na další tel. nereagoval, nikdo tel. nebere a na mail nikdo neodpovídá. Počkám ještě nějaký den a pak půjdu zřejmě na policii nebo nevím, kam jinam se obrátit.
ROTO venkovní protisluneční roleta "Screen" ZAR M 7/11 2ks a ZAR M 5/7 1ks = celková cena vč. příplatku za platbu online 3 974 Kč
Vrátit ihned peníze
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas (doba dodání sjednána) a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené finanční částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na e-maily ani telefon, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou).
V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, doporučujeme prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Pro formulaci předžalobní výzvy může spotřebitel využít vzor, který je dostupný na: https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Pokud subjekt neměl v úmyslu zboží dodat a existuje-li více poškozených, je možné celou věc také ohlásit na Policii. V případě, že by bylo se subjektem zahájeno trestní řízení, bylo by možné požadovat náhradu škody v jeho rámci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.