Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72604Zůstal jsem zaseklý na WC ve vlaku cestou z Olomouce do Prahy dne 2. prosince 2023 odjezd z Olomouce plánovaný 17:45

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2023, před rokem

Petr Nlecha

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zůstal jsem zaseklý na WC ve vlaku cestou z Olomouce do Prahy dne 2. prosince 2023 odjezd z Olomouce plánovaný 17:45

Počítám-li správně v soupravě bylo maximálně 6 vagonů s maximální teoretickou kapacitou 10x WC ?
Z toho prokazatelně 6 jich bylo nefunkčních.

Prošel jsem 3 další vagony, až jsem nalezl WC. Ano, byla na něm cedulka, že je porouchané, ale tu jsem nestihl přečíst dveře totiž byly otevřené a odemčené. To je důležité, odemčené.
Zavřel jsem za sebou dveře a po 2 minutách jsem rozpoznal, že jsou zaseklé. Prostřední jazýček byl nefunkční. Neměl jsem u sebe mobil. Obával jsem se, že takto dojedu až do depa, kde mě teoreticky vysvobodí po dalšíh 4 hodinách úklidová četa ?

Zamyslel jsem se a vyndal z kapsy kutilský nůž a zjistil jsem, že napotřetí dokážu pomocí "planžety" si jazýček podržet, až na čtvrtý pokus jsem se vysvobodil. Nevím, co bych dělal, pokud bych nebyl mechanicky vzdělaný a neměl u sebe multifunkční nůž.

Ihned jsem odchytil stevarda a donutil ho WC uzamknout.

Celý systém dveří mi takto přijde velmi nebezpečný.


Produkt

zaseknutí na WC ?


Požadované řešení

Prověřit vůbec základní mechanický princip těchto zámků ve všech soupravách Regiojetu ? Je to vlastně taková časovaná bomba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 08:29, před rokem

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 11:21, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.