Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,
Zůstal jsem zaseklý na WC ve vlaku cestou z Olomouce do Prahy dne 2. prosince 2023 odjezd z Olomouce plánovaný 17:45
Počítám-li správně v soupravě bylo maximálně 6 vagonů s maximální teoretickou kapacitou 10x WC ?
Z toho prokazatelně 6 jich bylo nefunkčních.
Prošel jsem 3 další vagony, až jsem nalezl WC. Ano, byla na něm cedulka, že je porouchané, ale tu jsem nestihl přečíst dveře totiž byly otevřené a odemčené. To je důležité, odemčené.
Zavřel jsem za sebou dveře a po 2 minutách jsem rozpoznal, že jsou zaseklé. Prostřední jazýček byl nefunkční. Neměl jsem u sebe mobil. Obával jsem se, že takto dojedu až do depa, kde mě teoreticky vysvobodí po dalšíh 4 hodinách úklidová četa ?
Zamyslel jsem se a vyndal z kapsy kutilský nůž a zjistil jsem, že napotřetí dokážu pomocí "planžety" si jazýček podržet, až na čtvrtý pokus jsem se vysvobodil. Nevím, co bych dělal, pokud bych nebyl mechanicky vzdělaný a neměl u sebe multifunkční nůž.
Ihned jsem odchytil stevarda a donutil ho WC uzamknout.
Celý systém dveří mi takto přijde velmi nebezpečný.
zaseknutí na WC ?
Prověřit vůbec základní mechanický princip těchto zámků ve všech soupravách Regiojetu ? Je to vlastně taková časovaná bomba.
|
Tweet |
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.