Společnost


Fruugo.com Limited

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72607Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2023, před rokem

Jitka Netopilová

Znění stížnosti

Dne 16.9.2023 jsem si objednala sedlo na rotoped. Obratem mi přišlo číslo mojí objednávky - ***
Mimo jiné se v ní píše - Ozveme se vám, jakmile prodejce vaši objednávku potvrdí, a poté znovu, až bude odeslána a na cestě k vám.
19.9.2023 mi přišlo že -S radostí potvrzujeme, že následující položka/položky z vaší Fruugo objednávky *** byly odeslány Caoxian Bairun Electronic Commerce z Čína. Vaše objednávka je na cestě a již nemůže být změněna. Odhadované doručení: Tue 03 October–Mon 09 October 2023
Ale sledovací číslo k zásilce jsem nedostala od prodejce a dopsat se na něj nedá.

Mnohokrát jsem psala na tuto firmu ale je to jak když narážíte do zdi. Všechny e-maily se vracejí.
Povedlo se mi jedině, že jsem svoji stížnost vsunula do e-mailu který mi zaslali v rámci hodnocení firmy. Tak místo hodnocení jsem napsala že stále svojí obj.č,*** nemám.

Obchodníkovi FRUUGO.COM LTD jste zaplatili částku Kč563,49 CZK

Zobrazit nebo spravovat platbu
ID transakce
***

Datum transakce
16. září 2023

Obchodník
FRUUGO.COM LTD
paypal.help@fruugo.com
+44 01619380150

Dodací adresa
***

Mezisoučet Kč563,49 CZK
Celkem Kč563,49 CZK
Platba Kč563,49 CZK
Platba bude ve vašem výpisu transakcí na kreditní kartě uvedena jako PAYPAL *FRUUGO.
Příjemce platby: paypal.help@fruugo.com
Způsob platby obchodníkovi FRUUGO.COM LTD
Mastercard-4955 Kč563,49 CZK


Požadované řešení

Pokud prodejce odešle sedlo , budu ráda. Pokud ne, tak si prosím zpět peníze které jsem mu poslala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 12:38, před rokem

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Fruugo.com Limited, Fountain Street House, 13 Fountain Street, LA12 7EQ Ulverston, Cumbria, United Kingdom.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Spojeném království), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 12:29, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.