Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Paní po telefonu mi slíbila, že nejedná o trvalou spolupráci. Bohužel mně nachytala a já na zkušební strojek kývl. A ten mi zaslali. A prý pokud se mi bude zamlouvat tak mi pošlou náhradní břity. Po žádné odezvě mi však chodí stále (Zatím 2x). Již jsem pozadu s 2x platu a přišla mi upomínka.
Jsem zděšen jakým způsobem tato firma funguje. Bez smlouvy. Bez žádného podpisu, bez potvrzení přijetí.
Chci se zbavit těch plateb a bojím se to jen tak zahodit, aby nepřišla nechtěná exekuce či něco podobného.
Firma funguje na bázi P.O.Boxu. Fakt hrdinové.
Holíči strojek (jednorázový), v.s.5653365
Ukončení zasílání čehokoliv od této firmy.
|
Tweet |
Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně. Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitel nemusí nic platit, ani zboží vracet. Je však pravděpodobné, že v tomto případě se spotřebitel přijetím první objednávky zavázal k dalšímu odebírání zboží. Pokud tomu skutečně tak je, doporučujeme spotřebiteli vzniklý dluh zaplatit a zároveň odeslat společnosti odstoupení od smlouvy.
Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností, proto je vhodné, aby spotřebitel využil výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.