Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7261Nové zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2015, před 10 lety

Partin Mospíšil

Znění stížnosti

Paní po telefonu mi slíbila, že nejedná o trvalou spolupráci. Bohužel mně nachytala a já na zkušební strojek kývl. A ten mi zaslali. A prý pokud se mi bude zamlouvat tak mi pošlou náhradní břity. Po žádné odezvě mi však chodí stále (Zatím 2x). Již jsem pozadu s 2x platu a přišla mi upomínka.
Jsem zděšen jakým způsobem tato firma funguje. Bez smlouvy. Bez žádného podpisu, bez potvrzení přijetí.
Chci se zbavit těch plateb a bojím se to jen tak zahodit, aby nepřišla nechtěná exekuce či něco podobného.
Firma funguje na bázi P.O.Boxu. Fakt hrdinové.


Produkt

Holíči strojek (jednorázový), v.s.5653365


Požadované řešení

Ukončení zasílání čehokoliv od této firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.7.2015 09:16, před 10 lety

Pokud by společnost chtěla vymáhat částku soudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně. Pokud bylo dodáno nevyžádané zboží, spotřebitel nemusí nic platit, ani zboží vracet. Je však pravděpodobné, že v tomto případě se spotřebitel přijetím první objednávky zavázal k dalšímu odebírání zboží. Pokud tomu skutečně tak je, doporučujeme spotřebiteli vzniklý dluh zaplatit a zároveň odeslat společnosti odstoupení od smlouvy.

Spotřebiteli doporučujeme zaslat oznámení o ukončení smlouvy písemně na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.

Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat, nemůžeme tedy zprostředkovat kontakt mezi spotřebitelkou a společností, proto je vhodné, aby spotřebitel využil výše uvedený postup pro kontaktování společnosti.. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.