Společnost


Jaroslava Cenková

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#72616Znamkypsy.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2023, před rokem

Vladimír Marek

Znění stížnosti

Znamkypsy.cz je podvodný dodavatel s českými stránkami, ovšem se sídlem v Gibraltaru a dodává ze Švýcarska.
Na svých stránkách uvádí široký sortiment psích a zvířecích známek (doporučeno veterináři) s 50% slevou za 170 Kč plus poštovné. Cena známky je tak cca 210 Kč. Po zaplacení vám přijde informační email, následně po nějaké době, že zásilka je na cestě. Dále si můžete ztěžovat jak chcete, nikdo kromě automatu neodpoví.
Zásilka dorazila po cca 3 týdnech na celní službu České pošty, o čemž dorazilo do schránky písemné upozornění, abyste buď pověřili poštu k proclení nebo si proclení zajistili sami, případně odmítli zásilku převzít, načež bude úředně zlikvidována.
Vyplnl jsem formulář s pověřením České poště k celnímu odbavení, což bylo poměrně komplikovano pro běžného smrtelníka, protože od dodavatele neznáte kód celní nomenklatury a musíte si jej sami dohledat v celním sazebníku, protože dodavatel vám nic nesdělí. Po úspěšném odeslání žádosti České poště přišel požadavek na dodání IOSS kódu, který rovněž není uveden ani na balíku ani ve faktuře. Bez dodání kódu vám bude znovu naučtováné DPH, jelikož zásilka směřuje ze země mimo EU. Následně vám bude vučtován ještě poplatek za celní odbavení ve výši 300 Kč.

Takže psí známka s vyrytým nápisem vás nakonec vyjde výrazně přes 500 Kč!!! Pokud budete mít to štěstí a vůbec zásilka dorazí.

Varujte prosím článkem před tímto dodavatelem.

Děkuji.


Produkt

hliníková psí známka s vlastním rytým textem na obou stranách


Požadované řešení

Varujte prosím článkem před tímto dodavatelem. Případně podrobnosti mohu dodat.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 13:00, před rokem

Veškeré zboží, které vstupuje na území Evropské Unie, podléhá celnímu řízení. Webový formulář www.postaonline.cz/celni-rizeni slouží k elektronickému předání dat o vašich příchozích zásilkách ze zemí mimo Evropskou unii, u kterých má dojít k celnímu řízení. Formulář může spotřebitel vyplnit ještě před příchodem zásilky do ČR, jestliže tak neučiní, vyzve jej Česká pošta prostřednictvím e-mailu, SMS zprávou nebo dopisu k vyplnění formuláře jakmile ze zahraničí Česká pošta obdrží data k zásilce. Je-li hodnota zásilky do 150 EUR, je osvobozena od cla, a klient/adresát zaplatí pouze vyměřené DPH společně s poplatkem za služby České pošty. Zásilky jsou v tomto případě zpracovány v takzvaném zvláštním celním režimu.

Více informací ohledně celního řízení nalezne spotřebitel zde: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/celni-rizeni/faq-caste-otazky-k-celnimu-rizeni.

Společnost by však měla na e-shopu spotřebitele informovat o možném celním řízení a dalších poplatcích spojených s doručením zboží, jestliže neměla být skutečnost, že zboží nejspíše bude dodáváno z Číny zřejmá z podoby e-shopu. V opačném případě by cena měla být konečná včetně všech daní a poplatků.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Vzhledem k tomu, že na tohoto podnikatele evidujeme menší počet stížností, považujeme za efektivní upozornění spotřebitelů zveřejněním této stížnost v rámci naší služby VašeStížnosti.cz.

Dle obchodních podmínek e-shopu by se však mělo jednat o český subjekt (Jaroslava Cenková, IČ: 45615390).

Podnikatele je možné kontaktovat doporučeným dopisem na adrese: Křižanovice 249, 68501 Křižanovice. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 12:23, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.