Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 28.7.2014 jsem na prodejně SPORTISIMO Ostrava III, Varenská 3309/50, Ostrava 702 00 zakoupil koloběžku JD BUG v celkové hodnotě 1.490,-Kč
Dne 24.8.2015 jsem reklamoval rozpadlá kolečka. Tato vada byla odstraněna dne 11.9.2014 viz reklamace č. 80/2014/822. Naprosto stejnou vadu jsem reklamoval dne 18.4.2015 viz reklamace č. 80/2015/426. Tato druhá naprosto stejná reklamace byla ze strany centrálního servisu SPORTISIMO označena jako neoprávněná s vyjádřením, že reklamační dobu nelze zaměňovat s životností výrobku. Tím došlo k porušení zákona. Zákon jasně stanoví, že záruční dobu na 2 roky a prodejce si svévolně nemůže tuto dobu zkracovat.
Dále jsem při reklamaci na prodejně SPORTISIMO Ostrava III zjistil, že stále prodávají tento produkt, ovšem kolečka jsou naprosto jiná, jak na pohled, tak i na omak. Toto považuji za jednoznačné klamání spotřebitele, neboť dle mého názoru série koleček, které se montovali do tohoto výrobku v roce 2014, byla vadná.
Věřím, že SPORTISIMO má zájem o spokojené zákazníky a napraví svou chybu, neboť i výrobce uznal svou chybu a přestal montovat tento typ koleček do svého výrobku.
koloběžka JD BUG
Výměna vadných koleček za bezvadné z jiné série než té která byla vadná, případně vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) a žádat nápravu nebo má možnost odstoupit od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Na žádost spotřebitele nyní přeřazujeme stížnost na něj, aby mohl vložit své vyjádření.
Ať se každý na vlastní oči přesvědčí, jak nekvalitní výrobky prodává SPORTISIMO. Foto nejdete na http://sportisimosmejd.webnode.cz
Doufám že konečně "odborníci" ve SPORTISIMU uznají svou chybu a vše dají do pořádku.
Na přání spotřebitele přeřazujeme stížnost znovu na něj.
Koloběžku užíval můj 8. letý syn o váze 30kg necelé 2 měsíce. Na koloběžce jezdil naprosto stejným způsobem jako jeho 7 kamarádů. Všech 7 jeho kamarádů má koloběžku v pořádku, neboť koloběžky nekoupili ve SPORTISIMU.
Tento šmejd zakoupený ve SPORTIMU se stal životu nebezpečný a proto jsem svému synovi koupil novou koloběžku jinde. Na nové koloběžce, kterou jsem nekoupil ve SPORTISIMU jezdí už půl roku naprosto stejným způsobem a koloběžka je v naprostém pořádku.
Což je jednoznačný důkaz toho, že tento výrobek zakoupený ve SPORTISIMU je totální šmejd.
Foto včetně účtenky najdete na http://smejdske-vyrobky.webnode.cz/
Společnost SPORTISIMO s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.