Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72633Nevyzvednutí zásilky ze Z-Boxu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2023, před rokem

Lucie Nerglová

Znění stížnosti

Po 5ti dnech, po třech telefonátech, po jedné písemné stížnosti dosud nebyla vyzvednutá zásilka ze Z-Boxu řidičem k doručení.


Požadované řešení

Vyzvednout zásilku a doručit do 48hod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2023 11:41, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je také v takovém případě oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Prodávající je povinen zboží dodat a kupující jej převzít a zaplatit kupní cenu. Pokud se však spotřebitel se společností Zásilkovna s.r.o. domluvil na opětovném doručení na adresu spotřebitele, měla tak společnost učinit.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.12.2023 16:58, před rokem

Dobrý den, paní Nerglová, omlouváme se, pokud na vyzvednutí zásilky čekáte nezvykle dlouho. Kurýr by měl Z-BOX obsluhovat každý pracovní den. Pošlete nám prosím trasovací číslo, prověříme, co se stalo, a postaráme se o nápravu, aby se zásilka co nejdříve dostala do rukou příjemci. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2023 18:34, před rokem


Lucie Nerglová

Dobrý den, trasovací číslo : Z 3456671365. Děkuji. Nerglová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2023 14:12, před rokem

Dobrý den, děkujeme za trasovací číslo. Podle detailů zásilka byla zásilka již doručena a vyzvednuta, věříme, že vše proběhlo, jak má. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:24, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2024 08:18, před 12 měsíci


Lucie Nerglová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, děkuji za pomoc dTestu. Problém vyřešen