Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Po 5ti dnech, po třech telefonátech, po jedné písemné stížnosti dosud nebyla vyzvednutá zásilka ze Z-Boxu řidičem k doručení.
Vyzvednout zásilku a doručit do 48hod.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je také v takovém případě oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Prodávající je povinen zboží dodat a kupující jej převzít a zaplatit kupní cenu. Pokud se však spotřebitel se společností Zásilkovna s.r.o. domluvil na opětovném doručení na adresu spotřebitele, měla tak společnost učinit.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Nerglová, omlouváme se, pokud na vyzvednutí zásilky čekáte nezvykle dlouho. Kurýr by měl Z-BOX obsluhovat každý pracovní den. Pošlete nám prosím trasovací číslo, prověříme, co se stalo, a postaráme se o nápravu, aby se zásilka co nejdříve dostala do rukou příjemci. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den, trasovací číslo : Z 3456671365. Děkuji. Nerglová
Dobrý den, děkujeme za trasovací číslo. Podle detailů zásilka byla zásilka již doručena a vyzvednuta, věříme, že vše proběhlo, jak má. Nikča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a případně uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, děkuji za pomoc dTestu. Problém vyřešen