Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Doručení zboží od této společnosti je naprosto katastrofa!!! Vůbec nejde sjednat vhodný čas pro doručení , navíc v 5 ráno vám přijde sms ze zboží bude doručeno od 7.00. Akorát v ten čas jsem na cestě do práce. Druhy den jsem čekal na dodací adrese od 7.00, jen že kuryr vůbec nepřijel!!! Po zavolání na kurýra řekl že prý volal mně 10x a nemohl se dovolat, což je lež, telefon pořad měl jsem u sebe, též mi řekl že dnes už nepřijede proto že má ještě 60 dalších klientů. Pak jsem musel jet na jejich sklad v Horních Počernicich a vyzvednout zboží osobně. Nikomu bych nedoporučuji tento obchod !!!
1. Špatný čas donucení. 2. Sms posílat aspoň den dopředu 3. Nezodpovědný kurýr nedělá dobrý dojem na celou firmu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PJ EXPEDIS, spol. s r.o. na e-mail: dispecink@expedis.cz
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.