Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den!
Během 3týdnů (naposledy 15.7.15) jsme v Globusu v Čakovicích koupili zkažené kuř.maso(kuř.stehna,prsní řízky,celé kuře).Dle datumu spotřeby mělo být v pořádku,po rozbalení(ten den!)nehorázně smrdělo.
Od zaměstnanců unikla informace o přelepování datumu spotřeby!
Pokud se to stane jednou,pochopím.Ale 4tácy,kupované vždy jiný den,to už nebude náhoda.Účtenky si bohužel neschovávám a maso jsem okamžitě vyhodila.
Globus by si měl ale sáhnout hluboko do svědomí!
Kuřecí maso chlazené
Nákupem zkaženého masa jsem u vás prakticky vyhodila z okna kolem 300kč.Vzhledem k tomu,že účtenky neschovávám a páchnoucí maso jsem okamžitě vyhodila nečekám náhradu.Čekám ale,zda se situace s masem bude řešit,či zda necháte vše při starém a zákazníky tak budete vědomě ohrožovat na zdraví!
|
Tweet |
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. V tuto dobu lze zboží reklamovat.
Spotřebitel může podat též podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu.
Vážený pane Falci,
k Vaší stížnosti si dovolujeme sdělit, že v našem hypermarketu nikdy nebyla a nejsou přelepována data trvanlivosti u žádných výrobků. Chladící zařízení, jak ve skladě tak na prodejní ploše, i v těchto letních dnech s vysokými teplotami funguje zcela bez problémů a zboží je skladováno v předepsaných teplotách, které jsou během dne několikrát kontrolovány našimi pracovníky. Dále je velmi pečlivě sledováno dodržování předpisů HACCAP - Systém sledování kritických bodů. Vámi zmiňovaná chlazená drůbež je velmi obrátkové zboží, je objednáváno každý den čerstvé. Doposud jsme nezaznamenali žádnou stížnost tohoto zněni od jiného zákazníka, pouze od Vás.
Dovolujeme si taktéž podoktnout, že v těchto letních dnech by zboží tohoto druhu měli zákazníci po jeho nákupu přepravovat např. v chladicích taškách, aby nedošlo k přerušení teplotního řetězce a tím k znehodnocení zboží.
Protože nám záleží na maximální spokojenosti našich zákazníků, bude Vám poskytnuta dárková karta v hodnotě 300,- Kč na informacích Globusu Čakovice. Rádi bychom podotkli, že řešení této situace není standartní, jelikož peněžní kompenzaci vyplácíme zákazníkům pouze po předložení účtenky a v případech, kdy je prokazatelně jasné zavinění z naší strany.
S pozdravem
Martina SEJKOROVÁ
Sekretariát vedení hypermarketu
Globus ČR, k.s.
Hypermarket Globus Praha - Čakovice
Kostelecká 823, 196 00 Praha
telefon: +420 284 026 105
e-mail: m.sejkorova@globus.cz
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost uzavíráme.