Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dne 1.11.2023 byla uzavřena Dohoda o ukončení smlouvy o dílo s firmou Schlieger. Do 14 dnů, tedy do 15.11.2023 mělo být vráceno na účet 353 528 Kč plus 9 800 Kč za posudek.
Dodnes firma peníze nevrátila, na emaily nereaguje, telefonická komunikace není.
Faktura v částce 353 528 Kč, firma Schlieger obdržela dne 24. 10 2022. Práci z technických důvodů firmy neprovedla.
Zaslání peněz na účet dle Dohody o ukončení smlouvy o dílo.
|
Tweet |
Pokud společnost měla stanovenou lhůtu, do kdy má peníze spotřebiteli vyplatit, měla by ji dodržet.
Pokud prodávající nevyplatí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevyplacením částky ve stanovené lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Schlieger, s. r. o., U nákladového nádraží 3265/10, 13000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, paní Ciprysová,
podle informací kolegů z reklamačního oddělení sdělujeme, že veškerá administrativa byla schválena, částka je připravena v systému na proplacení. Věříme, že operace v systému bude co nedříve dokončena. Děkujeme za trpělivost.
Váš Schlieger
Ano, pořád ta stejná písnička pokud se podaří dovolat na firmu. Na infolince slibují, že to zaurgují, což už urgují asi po páté, na emaily paní Píchová nereaguje a tak to jde pořád dokola. Zase jenom sliby.
Tyto peníze vlastní firma již více než rok, žádnou práci neprovedla a evidentně nehodlá peníze vrátit.
Je to velmi neseriózní firma.
Vážená paní Cyprisová,
podle dokladů byla úhrada provedena 7. 12. 2023.
Váš Schlieger
Firma konečně poslala na účet 353 528 Kč. Tyto peníze přišly na účet 8.12.2023.
Dosud ale nevrátila 9800 Kč za posudek.
Žádáme společnost, aby uvedla, kdy budou vráceny peníze za posudek. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází (tj. zda jí byla vrácena částka i za posudek), případně o uzavření stížnosti.
S firmou mám již veškeré finance vyrovnané.
Děkuji dTestu za pomoc.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.