Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72650Vynechání vlaku v dopravní špičce bez náhrady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 minut 24 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2023, před rokem

Monika Segeťová

Znění stížnosti

Dobrý den, podávám stížnost, že dnes 5.12.2023 na trase Praha-Kolovraty - Praha-Hlavní nádraží (linka S9) měl odjez vlak v 7:31. Chápu, že měl poruchu, to se může stát. Dále měl jet vlak v 7:41, který měl 12 minut zpoždění a ještě přijela v tuto špičku pouze jedna souprava, kde se cestující již nevlezli! A to není výjimkou, jelikož včera nastal stejný problém, kdy opět jela pouze jedna souprava namísto klasicky 2. Tudíž všichni museli čekat na vlak, který jel až 8:01. Kdyby nebyla taková zima, dalo by se to vydržet, ale všichni jsme byli promrzlí! Opravdu ta krátká souprava po tom, co vynechal jeden Váš spoj beru jako výsměch! Co lze v tomto případě dělat? Mohou v tyto špičky jezdit dlouhé soupravy, když už ty vlaky nabírají takové zpoždění? To si říkáte seriózní firma a chcete celkově za jízdné takové peníze (ikdyž elektřina již zlevnila dávno)???


Požadované řešení

Požaduji, aby na této trase ve špičku jezdili adekvátní vlaky, do kterých se vejdou všichni cestující.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2023 09:39, před rokem

Pokud služba nebyla poskytnuta nebo nebyla poskytnuta v odpovídající kvalitě, je možné uplatnit reklamaci. Jako nejvhodnější nárok se jeví sleva z jízdného.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.