Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
Dnes jsem měl to potěšení a využil jsem autobusové spojení z Olomouce do Litovle, přičemž jsem byl nemile konfrontován řidičem autobusu na status mé požadované jízdenky. Nebyl ni ochoten zadat požadovanou platbu kartou, namísto klení jak nemůžu mít při sobě hotovost. Přítelkyně vlastníci časovou jízdenku, malém nebyla do autobusu vpuštěna, ikdyž má zaplavené všechny zóny, protože se řidič neuměl na tabletu orientovat.
Neochotný a pobouřlivý řidič
Žádám o přezkoumání spokojenosti ostatních uživatelů autobusové linky z Olomouce do Litovle (302, aj. ) a zároveň budu doufat ve zlepšení, jinak situaci budu nucen řešit s ministrem dopravy pro olomoucký kraj.
Děkuji
|
Tweet |
Pokud společnost uvádí, že je možné jízdenku zaplatit kartou, mělo by to být spotřebiteli také skutečně umožněno.
Spotřebitelům však vždy doporučujeme, aby s sebou měli alespoň nějakou hotovost, aby mohli předejít situacím, kdy např. nebude fungovat platební terminál na platbu kartou.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.