Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Doplnění stížnosti k jednání prodavačky v Jičíně.
Podávám tímto stížnost na jednání Vaší prodavačky s dnešního dne na odmítnutí informace, které je nutno projednat osobně a
ne se mnou odmítat jednat a doporučit nás na linku 4603, kde nic neprojednám, vše je nahrané bez možností dotazu.
Koupil jsem mobilní internet a byl jsem mylně informován, že je dostatečně silný, ale když něco zadám, nežli to dojde mohl bych si jít na kafe.
Potřebuji projednat silnější internet,
.mám zakoupen modem LTEE 5180
Toto zařízení jsem koupil když je žena na nákupu tak si čtu na internetu zprávy a k tomu jsem koupil měnič napětí a je mě to k ničemu.
Potřebuji projednat a zesílit internet a v Jičíně se nemohu s tou paní domluvit jen mě odkazuje na linku jak jsem uvedl.
Je mě necelých 80,let a nikdo se mnou nebude takto jednat.
Prosím o pomoc, jinak to budu nucen řešit jinou cestou.
Zatím mě jen mrzí že jsem přešel od firmy samkova@modernikomunikace.cz kde jsem byl spokojen a jen pro ten mobilní jsem udělal asi velkou chybu.
na Vaše služby jsem si nestěžoval, ale toto jednání je nad míru všeho.
Děkuji
Lachman Lachman Svatoslav
Zakoupenbí mobilního internetu E5180
Projednat slevu na služby, bude muset být povýšea síla signálu aby byl stav funkční,zejména pro invalidní postižení k využití na včlenění do společnosti.
Proto jsem odstoupil od samkova@modernikomunikace.cz , abych mohl internet sledovat i mimo bydliště, ale právě i v době mimo bydliště kde mám počítač.
I ten počítač je tím vyřazen , protože se nedá užívat právě pro malou rychlost
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně podnikatele poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací, je tento podnikatel povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u podnikatele reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a podnikatelem.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektrotechnických komunikací je povinen poskytovat tuto službu nepřetržitě po všechny dny v roce a v stanovené kvalitě (§ 61 zákona o elektronických komunikacích v souvislosti s § 3 zákona o ochraně spotřebitele). V případě, že tak podnikatel neučiní, vystavuje se možnosti postihu za správní delikt pro nesplnění povinnosti poctivého poskytnutí služeb.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se bohužel rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě dalších dotazů kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.