Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72684Podána zásilka stále v boxu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2023, před rokem

Serhij Nyameshchuk

Znění stížnosti

3061490178 podaná v pondělí a stále do dnes v boxu leží bez jakékoli aktualizace, koukam kurýři si z toho zase dělají prdel jako minule když jsem čekal tři týdny, hlavně že se zásilkovna chlubí jak rychle si ty věci ze zboxu umí poresit , a podobně. Přitom ještě nebyly schopni ani ten balíček vyzvednout, zásilkovnu jsem si vybral protože jsem dycky věděl že to hráli na kvalitu a rychlost ale poslední dobou mi přijde že si z toho akorát začínají dělat prdel. Když už tam ten kurýr jezdi hazet balíky tak by taky nemají z toho zboxu mohl vyzvednout , né jak ta paní ve stížnostech,která psala o stejném problému .


Požadované řešení

Začít se snazit zase jako dřív


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2023 08:21, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.12.2023 14:15, před rokem

Dobrý den, pane Nyameshchuk, omlouváme se, že vyzvednutí zásilky trvalo o něco déle, než je zvykem. To by se rozhodně nemělo stát, kurýři by Z-BOXy měli vyzvedávat každý den. Podle informací v trasování byla vaše zásilka již doručena na výdejní místo a je připravena k vyzvednutí. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň. Věříme, že příště opět vše proběhne, jak má, uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:25, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 13:58, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu a s ohledem na doručení zásilky na výdejní místo stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.