Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
3061490178 podaná v pondělí a stále do dnes v boxu leží bez jakékoli aktualizace, koukam kurýři si z toho zase dělají prdel jako minule když jsem čekal tři týdny, hlavně že se zásilkovna chlubí jak rychle si ty věci ze zboxu umí poresit , a podobně. Přitom ještě nebyly schopni ani ten balíček vyzvednout, zásilkovnu jsem si vybral protože jsem dycky věděl že to hráli na kvalitu a rychlost ale poslední dobou mi přijde že si z toho akorát začínají dělat prdel. Když už tam ten kurýr jezdi hazet balíky tak by taky nemají z toho zboxu mohl vyzvednout , né jak ta paní ve stížnostech,která psala o stejném problému .
Začít se snazit zase jako dřív
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Nyameshchuk, omlouváme se, že vyzvednutí zásilky trvalo o něco déle, než je zvykem. To by se rozhodně nemělo stát, kurýři by Z-BOXy měli vyzvedávat každý den. Podle informací v trasování byla vaše zásilka již doručena na výdejní místo a je připravena k vyzvednutí. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň. Věříme, že příště opět vše proběhne, jak má, uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu a s ohledem na doručení zásilky na výdejní místo stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.