Společnost


Gaminator

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#72687Neoprávněně nauctovany poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2023, před rokem

Ladislav Pokorny

Znění stížnosti

Dobrý den moji přítelkyni chodí neoprávněný poplatky od společnosti i když si nic neobednavala za říjen 4800 listopad to samé a i začátek prosince hrozí ze vypnout paušál řekl jsem ze to platit nebudeme chodí stále nějaké kódy předplatné 99 týden hry atd a nic jsme neobednaly ani nepředložili zajdu na Policii pokud se to nevyřeší můžete poradit chodí to z Garminatoru nevím co máme dělat operátor to nevyřeší ten to chce zaplatit bylo to přes m platby ale žádné jsme nezadavaly jsem je blokoval a ještě ji chodily kódy z nějakého cizího čísla děkuji


Produkt

Všechny faktury mám v telefonu a přitom jsme si nic neobednavaly


Požadované řešení

Prosím o navrácení všech financi za říjen listopad a část prosince číslo přítelkyně *** děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 13:23, před rokem

Kontakt na subjekt, který je spotřebitelem označen, se nám nepodařilo dohledat. Proto bude stížnost uzavřena pro nedostupnost subjektu.

Spotřebitel je povinen platit pouze za služby, které si prokazatelně objednal. Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. V případě že tento důvod neprokáže, jednalo by se pravděpodobně o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Pokud jsou spotřebiteli strhávány peníze a on netuší za co, existuje jednoduchá rada, jak službu zrušit okamžitě. Nemusí ani znát konkrétního poskytovatele, všichni poskytovatelé těchto služeb jsou totiž povinni reagovat na zrušení předplatného formou SMS s textem „STOP“ na pětimístné číslo služby. Toto číslo je shodné s prvními pěti číslicemi telefonního čísla, ze kterého byla SMS odeslána.

Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9764/nastrahy-plateb-mobilem.

Pokud se platby služeb objeví ve vyúčtování u operátora, je možné vyúčtování reklamovat.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.