Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Dnes mi měla být doručena zásilka ***. Před termínem doručení jsem si odskočila na toaletu, 2 zmeškaná volání. IHNED voláno zpět, bez reakce. Jsem na vesnici - bez řidičáku - a ČEKALA na věci pro své dvouměsíční štěně. NESCHOPNOSTÍ vašeho dopravce ZAZVONIT mi bude zásilka doručena bůhví kam. S Vámi už NIKDY VÍCE ...
BOHUŽEL NEŘEŠITELNÉ, UŽ JSEM STÍŽNOSTÍ NA VÁS SLYŠELA VÍCE
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Paulusová, v případě, že jste si objednal službu doručení na adresu, měla by vám v den doručování zásilky přijít SMS s časovým oknem, kdy můžete očekávat zásilku. Jakmile bude řidič na smluveném místě, měl by se s vámi zkusit dvakrát telefonicky spojit. Pakliže kontakt není úspěšný, měl by na zákazníka zazvonit. Teprve jestliže ani tehdy se nepodaří zásilku doručit, dojde k přesměrování zásilky na blízké výdejní místo s volnou kapacitou. Moc se omlouvám, pakliže uvedený postup nebyl dodržen. Necháme doručení této zásilky prověřit a případně zjednáme nápravu, aby se nic podobného neopakovalo. Nikola, tým Zásilkovny
Dobrý den,
2x jsem opravdu měla zmeškané volání ,ale ZVONĚNO NEBYLO. Po té, co jsem jsem odešla z WC jsem ihned telefonovala ZE SVÉHO OBÝVÁKU a dokonce namluvila vzkaz na záznamník v mobilním telefonu daného kurýra , protože kurýrům se nejde dovolat s vteřinovým zpožděním. Po té jsem volala i na zásilkovnu. Nemám zájem, se zde dohadovat, jen chci mít doručeno vše ,co si objednám. A pokud si člověk objedná a zaplatí doručení domů - což si zaplatí, má tak být učiněno. Zásilkovna dle mého názoru svou práci odvádí dobře, jen výběr kurýrů.... raději bez komentáře.
Dobrý den, paní Paulusová, ještě jednou se omlouváme. Jak jsme slíbili, průběh doručení jsme nechali prověřit a následně byla vaše zásilka předána zpátky k doručení na vaši adresu. Podle trasování vidím, že vám byla dnes doručena, věřím, že tentokrát již vše proběhlo, jak má. Uděláme vše pro to, aby se nic podobného neopakovalo. Nikča, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Po tom, co můj balíček ( odeslaný v pondělí, neúspěšně doručený ve středu kvůli nedůslednému kurýrovi a jeho následnému venčení z Depa do Depa jsem ho obdržela v pátek . Děkuji za vstřícnost a snahu vše vyřešit.