Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobry den. Na Vinted jsem nakoupila obleceni a po nejakem case ho chtela na Vinted prodat dale. Ale byl mi okamzite zablokovan ucet z podezreni, ze se jedna o neoriginalni zbozi. Jelikoz jsem toto obleceni nakoupila na Vinted, nenapadlo me, ze by nebylo originalni. Kontaktovala jsem podporu, ale ospovidal mi pouze robot. A dale pak, ze rozhodnuti je trvale a at ho respektuji. Vsechny 3 predmety jsem vystavila v jeden den hned po sobe. Upozornena o blokaci predem jsem nebyla. Vinted uvadi, ze jsem opakovane nabizela padelane zbozi a nereagovala na upozorneni. To se vsak nestalo. Ja jsem nepoznala, ze se jedna o padelky. Uzivatelky Vinted mne tedy podvedly, ale zablokovany ucet mam ja nikoliv ony. Vinted nechce nijak resit.ucet jsem zde mela nekolik let a jen kladna hodnoceni. Tato situace me velmi mrzi a chtela bych ucet obnovit.
Mikina Adidas, mikina Tomm, Hilfiger a tricko Guess
Odblokovani uctu
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.