Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Otřesný zážitek s touto společností, nemá zájem dodat balíčky klientům. Nekontroluje systémem chybně vyhodnocené adresy a odesílá je okamžitě zpět odesilatelům, aniž by se pokusila kontaktovat adresáta. Naprostá neochota zásilku dodat ,když ji vyloučí jejich robot jako nedoručitelnou . Má adresa byla naprosto přesná, ale jejich systém to vyhodnotil jako chybu.
Operátoři vám nedají další informace s kontaktem na sklad, kde se vaše zásilka stále zdržuje, jako vrácená zpět odesilateli. Stále se dá doručit adresátovi, ale tato přepravní společnost to naprosto ignoruje ,jejich systémem odmítnuté zásilky nezkontroluje zda se systém nedopustil chyby. Klient má smůlu a nezmůže už nic. I když je zásilka stále v Čechách ,ve skladu kde má zásilkovna balíčky. Otřesné. Doufám že už nikdy tato společnost nebude strkat nos do zásilky ze zahraničí kterou si nechám poslat, stojí to čas, peníze ,nervy a kde nic tu nic. Zásilka nebude doručena protože tato PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST pro klienta nehne brvou. Jakmile nereagujete na email do 24 hodin (klienti mají takto krátké ultimátum), můžete se se svou dlouho očekávanou zásilkou rozloučit a modlit se , aby se při cestě zpět do Číny neztratila.
Žádná ochota k řešení problému ze strany společnosti Zásilkovna ,tedy žádná služba, jen opakované "nemůžeme už nic udělat!
Tvrdíte že neexistuje řešení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Pěkný den, paní Hyková, v případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nesprávnou nebo nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Pokud příjemce adresu neopraví, nemáme zásilku jak doručit a musíme ji vrátit zpět odesílateli. Jakmile je zásilka na cestě zpátky, tento proces už nejde zastavit, nyní proto doporučujeme spojit se ohledně dalšího postupu s odesílatelem. Věříme, že s vámi vše dořeší k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
ADRESA JE SPRÁVNÁ!! Je tak uvedena v digitálním systému ,ale ne ve vašem, možná proto, že tu zásilkovnu nemáme, při vyplnění formuláře v celním řízení tuto adresu uvádím a nikdy nebyl problém!
24hodin na reakci klienta je sprosté ultimátum ,ani vy nereagujete tak rychle na dotazy klientů. S obchodníkem dávno jednám, on s vámi taky, pokud se zásilka ztratí , budu požadovat finanční náhradu od vaší společnosti, chyba je na straně přepravce Zásilkovny .ADRESA JE SPRÁVNÁ! Ano ? Odesilatel, ani adresát se nedopustil chyby, vše bylo řádně vyplněno. Není přeci možné, aby zásilka dorazila do ČR 1.12 v pátek a ještě ten den jste ji vrátily zpět??Protože nestačím reagovat na email?! To je snad záměr!
Kde se nachází zásilka kterou jste měli naposledy u vás?? Komu jste ji předali ,kde ji mohu sledovat??
Vy jste přepravce, vy zodpovídáte za doručení, není na klientovi, aby seděl u počítače a ztrácel drahocenný čas věcmi, od kterých jsou tu přepravní společnosti! I ta vaše. Klienti ,ani zásilky ,nejsou vaše rukojmí, odpovězte do 24 hodin, tak, jak to žádáte po klientech! Hyková
Děkujeme stranám za reakce.
Protože reakce spotřebitelky směřuje na společnost, přeřazujeme na ni stížnost, aby mohla přidat své vyjádření k vývoji stížnosti.
Dobrý den, paní Hyková, na váš dotaz jsme zde odpověděli hned, jakmile nám byla přiřazena, tedy týž den. Jak již bylo uvedeno v předchozí odpovědi, adresy zpracovává náš systém, pakliže je vyhodnoceno, že je nepřesná, odešleme příjemci žádost o její upřesnění. Na odpověď má příjemce 24 hodin, pokud do té doby adresu neopraví, nemáme zásilku jak doručit a musíme ji vrátit příjemci. Jakmile je zásilka na cestě zpátky, nelze již tento proces zastavit. Je proto nutné počkat, až se zásilka vrátí odesílateli, a poté se s ním domluvit na dalším postupu. Nikola, tým Zásilkovny
Spotřebitelka doplnila následující:
Neodpověděla jste mi na mé otázky. Protože nikde není má zásilka evidovaná a naposledy s ní manipulovala Zásilkovna, předpokládám že se zásilka ztratila, nebo byla zcizena někým z vaší společnosti. Požaduji tímto o finanční kompenzaci . Doklady o koupi zboží a číslo zásilky doložím na vyžádání. Poskytněte mi další informace, jak mám správně postupovat , hodlám otevřít spor s vaší společností. Hyková Adina
PS: prosím uvádějte celé jméno a jaké je vaše zařazení jakožto zaměstnance společnosti, ráda bych věděla s kým komunikuji, a také je to slušnost.. u slušné společnosti ovšem!
Opět mi přišel email do spamu, zajímá mně, zda jde o email falešný, nebo zda jste mi ho opravdu poslali? Protože jsem s vaší společností ve sporu, tento spam jsem otevřela, což nedělám z bezpečnostních důvodů. V emailu po mně požadují 70 kč za clo+ vyplnění formuláře s osobními údaji.
Opět ale nikde není uvedeno, komu peníze zasílám a další nezbytné údaje ohledně zásilky, která byla vámi odeslaná zpět. Prosím o vysvětlení . Hyková Adina
DORUČENÍ POZASTAVENÉHO BALÍČKU
Ahoj,
Máte (1) balíček čekající na doručení. Použijte svůj kód k jeho sledování a přijímání.
Naplánujte si doručení a zaregistrujte se do našeho kalendáře oznámení, abyste předešli tomu, že se to bude opakovat.
Vaše sledovací číslo: ***
Vyjádření dTestu:
Protože reakce spotřebitelky směřuje na společnost, přeřazujeme na ni stížnost, aby mohla přidat své vyjádření k vývoji stížnosti.
Dobrý den, paní Hyková, pokud se vaše zásilka ještě nevrátila zpět odesílateli, obraťte se prosím na kolegy ze zákaznického servisu (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular). Ti vaši zásilku náležitě prověří a domluví se s vámi, jaký bude nejlepší další postup. Pakliže by došlo ke ztrátě zásilky, bude nutné uplatnit reklamaci ze strany odesílatele, případnou kompenzaci pak dořešíme přímo s ním. Pokud nás oslovíte přes kontaktní formulář, na který odkazujeme výše, v odpovědi kolegů by měl být podpis se všemi náležitostmi včetně jejich pracovního zařazení. Co se týče e-mailu ohledně pozastavené zásilky, jedná se o podvod, takové e-maily totiž od nás vůbec nechodí. O tomto konkrétním podvodu jsme nedávno informovali například na našem blogu: https://www.zasilkovna.cz/blog/phishing-zasilkovna-podvodny-email-cybersecurity. Buďte prosím opatrná a nevyplňujte přes odkaz své osobní či platební údaje, aby vaše data zůstala v bezpečí. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.