Společnost


Provident Financial s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72707Příliš vysoký úrok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2023, před rokem

Věra Čáchová

Znění stížnosti

Dobrý den,dne 20.11.2023 si od vaší společnosti vlala maminka půjčku ve výši 28.000,- Kč. Když se však podívám na splátky ve výši 2616,- Kč, které jsou dané na 24 měsíců, tak konečná částka úvěru činí 62.784,-Kč, což je neúnosné. Aby byl úrok přes 100% mě opravdu zaráží. Prosím o přezkoumání smlouvy. VS ***
Děkuji za odpověď
S pozdravem Čáchová Věra


Produkt

VS 690446928


Požadované řešení

Přezkoumání danné smlouvy.
Snížení úroků.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 11:02, před rokem

V případě, že někdo zneužije tísně, nezkušenosti, rozumové slabosti, rozrušení nebo lehkomyslnosti druhé strany a dá sobě nebo jinému slíbit či poskytnout plnění, jehož majetková hodnota je k vzájemnému plnění v hrubém nepoměru, jedná se o lichvu podle § 1796 občanského zákoníku.

Aby se o lichvu skutečně jednalo, musí být splněn jak hrubý nepoměr v plnění tak také zneužití tísně, nezkušenosti apod.

Pokud by se prokázalo, že se o lichevní smlouvu skutečně jedná, mohla by spotřebitelka namítat relativní neplatnost smlouvy podle § 586 občanského zákoníku.

S danou situací je vhodné se obrátit přímo na společnost. Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na čísle 800 660 666 (od 8 do 20 hodin, víkendy od 9 do 18 hodin) nebo
- e-mailem na zakaznicky.servis@provident.cz.

Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu Provident Financial s.r.o., Olbrachtova 2006/9, 14000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 14:24, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.