Společnost


Zaplo Finance s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72710Neschopnost operátora vypočíst nové splátky půjčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2023, před rokem

Vanessa Simonová

Znění stížnosti

Mám půjčených 60.000 Kč. Na první splátku bych chtěla uhradit 36.000 Kč. 6.000 Kč by se mělo započíst na úroky za měsíc a 30.000 Kč by se mělo započítat na jistinu. Chci vědět, jak by dále byly nastaveny splátky a zda by se další úroky počítaly pouze z aktuální jistiny. Operátor mi nebyl schopný k tomu nic říct.


Produkt

půjčka 60.000 Kč


Požadované řešení

Chci znát, jaké by byly další splátky v případě zaplacení 36.000 Kč při první splátce půjčky na 60.000 Kč, kterou mám rozloženou do jednoho roku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 11:19, před rokem

S daným problémem je nejvhodnější se obrátit přímo na společnost. Společnost je možné kontaktovat:
- na zákaznická lince na telefonu 225 852 311 nebo 800 399 399, nebo
- e-mailem na info@zaplo.cz,
a to od pondělí do pátku v čase 08:00 – 18:00.

Pokud by společnost nekomunikovala, je vhodné využít komunikaci v písemné formě (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude adresován společnosti Zaplo Finance s.r.o., 5. května 1746/22, 14000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 14:25, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.