Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mám půjčených 60.000 Kč. Na první splátku bych chtěla uhradit 36.000 Kč. 6.000 Kč by se mělo započíst na úroky za měsíc a 30.000 Kč by se mělo započítat na jistinu. Chci vědět, jak by dále byly nastaveny splátky a zda by se další úroky počítaly pouze z aktuální jistiny. Operátor mi nebyl schopný k tomu nic říct.
půjčka 60.000 Kč
Chci znát, jaké by byly další splátky v případě zaplacení 36.000 Kč při první splátce půjčky na 60.000 Kč, kterou mám rozloženou do jednoho roku.
|
Tweet |
S daným problémem je nejvhodnější se obrátit přímo na společnost. Společnost je možné kontaktovat:
- na zákaznická lince na telefonu 225 852 311 nebo 800 399 399, nebo
- e-mailem na info@zaplo.cz,
a to od pondělí do pátku v čase 08:00 – 18:00.
Pokud by společnost nekomunikovala, je vhodné využít komunikaci v písemné formě (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude adresován společnosti Zaplo Finance s.r.o., 5. května 1746/22, 14000 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty ohledně odstoupení od smlouvy uschovat.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.