Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ve čtvrtek 30.11.2023 jsem obdržela sms , že mi bude doručen balíček-pro kontrolu DR5048479691U.
I když jsme byli celý den doma, obdržela jsem následující den sms, že jsme nebyli zastiženi a máme si balíček vyzvednout na poště. Proto jsem požádala on line o opakované doručení..byl mi nabídnut termín v úterý 5.2.2023. V sobotu mi potvrdili, že přijali mou žádost o změnovou dispozici- doručení má proběhnout v daný den mezi 8-16 hodinou. Opět nic. K údivu jsem dnes našla ve schránce výzvu, ať si balíček vyzvednu na poště. Je tam datum 30.11-2023 (dnes je 06.12.2023). Tak jsem se odpoledne vydala na poštu - Olomouc, Janského ul., zde jsem předložila písemnou výzvu k vyzvednutí zásilky, na které jsem napsala, že jsme byli doma, což paní u přepážky nesla s nelibostí. Oznámila mi, že balíček na poště není, že je někde na autě, protože jsem žádala znovu o doručení. Řekla jsem jí, že ona za problém nemůže, ale proč mi tedy posílají sms s konkrétním dnem, kdy zásilka bude doručena..Již zvýšeným hlasem mi oznámila, že pošta má na doručení 3 dny a pokud se mi to nelíbí, ať si volím jiného dopravce. A navíc zdržuji ostatní lidi! Před důchodem jsem pracovala ve zdravotní pojišťovně a takové chování bych si nemohla nikdy ke klientům dovolit! Dále mě zarazilo to, že pracovnice místo toho, aby hájila zájmy svého zaměstnavatele ještě vykřikuje, že pokud se mi to nelíbí, ať volím jiného dopravce.
Připomenout doručovatelům (i dopravní službě), aby opravdu zvonili na zvonek , když lidé na zásilku čekají, dodrželi datum uvedené v sms zprávě a ne hned vhodili do schránky výzvu k vyzvednutí na poště. Zapomínají, že staří lidé mají problémy s chůzí.. Také bych doporučila proškolení pracovníků u přepážky, jak se chovat k lidem.
|
Tweet |
Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.