Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jedna z prvních stížností co budu psát všude kam to půjde. Po obdržení slevového kódu jsem udělala objednávku s doručením přes PPL druhý den volám na IQOS co to má znamenat proč to doručuje DPD? A odpověď protože PPL už jich měla dost tak dali i DPD. Co má tohle znamenat? Jednání katastrofa. Vlastně jako by se nic nedělo. DPD bych nikdy nevybrala a raději šla do kamenné prodejny protože do firmy doručuje pouze v hodně odpoledních hodinách kdy nejsem v práci!!!! Nejsou schopni vydat nový slevový kód abych na balík nemusela čekat nebo pro něj jezdit xx km na depu jelikož ho nemůžou dát do výdejního místa! A na řešení požadavku mají 7-14dni na infolince IQOS. Doufám že nikdo nebude muset řešit nějakou reklamaci událost apod protože 14dni čas na jedno blbě rozhodnutí jsem nezažila!
Doručení
Zaslat slevový kód znovu a balík odmítnout. Vyřešeno otázka jednoho telefonu a né 14dni kdy se pak stejně nikdo nevyjádří. Nebo napíše mrzí nás to máte smůlu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.