Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#72726Zamítnutá reklamace - obvinění že jsem zasahoval do spotřebiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2023, před rokem

Radek Přikryl

Znění stížnosti

Dobrý den,
před rokem jsem zakoupil robotický vysavač Roidmi EVE Plus. Asi po 5ti měsísích přestal mopovat, ale ještě jsme používali na vysávání. 21.11.2023 jsme odeslali na reklamaci s tím, že přestal mopovat. Dostali jsme odpověď, že jsme neodborným zásahem vysavač poničili a proto záruku neuznávají.


Viz. Dobrý den,

Autorizovaný servis nás informoval že vyhodnotil Vaší reklamaci jako neoprávněno z důvodu:

U vysavace je mechanicky poskozeny drzak mopu a jsou zareznute
detekcni magnety a mechanicky poskozene uchyty na nadobce a nefunkcni
cerpadlo a utrzena hadicka v nadobce. Drzak mopu muze byt poskozen
prepravou, pouzivanim atd, ale nadobka je evidetnen znicena neodbornym
zasahem, presroubovane vsechny sroubky a vytrzena hadicka atd :/ viz
foto v priloze.

Oprava mozna jen vymenou obou techto casti (kompletni nadobka s
cerpadlem a drzak mopu s detekcnimi magnety) za cenu 2200 Kč s DPH


Souhlasil bych, jen s prasklou nádobkou okolo šroubků, i když tota vada byla již od nového spotřebiče, ale z důvodu komplikace reklamací přes internetové obchody, jsme neřešili a vysavač požívali. Samozřejmě chyba. Žádné další viditelné vady nejevil. Dnes si bohužel myslím, že výrobek byl buď již někým vrácen nebo reklamován a pak znovu prodán. Nám byl prodán jako nový.
Při telefonním hovoru slíbí, že se někdo ozve a budeme řešit, bohužel nikdo nevolá. Moje odpověˇna jejich zprávu byla :

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Je nám líto, že si myslíte, že jsme zasahovali do vysavačem my. Promiň te, ale koupili jsme vysavač za téměř 10 tisic a je v záruce a budeme do něj zasahovat? Asi jste se trošku zbláznili né? Nechápu vytržené hadičky netuším co se tedy stalo, prasklé okolo šroubků je od začátku, ale brali jsme, že na funkcí to nebude mít vliv a zrezlé šroubky je spíše na zamýšlení pro servis ( výrobce) vysavač byl provozován v obývacím pokoji na plovoucí podlaze, tudíž netuším proč zrezivěly. Buď se stalo tedy něco při přepravě nebo nám byl prodán již použitý výrobek. Určitě nechci opravovat za 2 tisíce, požadují opravu od vás výrobek přestal mopovat to je vše, žádné viditelné poškození kromě prasklin okolo šroubků a rezavých šroubků nebylo viditelné. Nefunkční čerpadlo také nechápu jak bych způsobil a vypadená hadička ? Asi špatně nasazená? Zarereznuté magnety ? Toto by asi měli být otázky na někoho jiného než zákazníka co si výrobek koupil a ne zrovna za málo.Opravdu mám pochybnosti o tomto výrobku nebo co se dělo s výrobkem v servisu. V tomto případě určitě nebudeme váš obchod hodnotit kladně.

S pozdravem Přikrylovi


Dobrý den,

Děkuji za Vaše vyjádření .Neopravený výrobek bude tedy vrácen bez opravy



--

S Pozdravem / Best Regards

Dobrý den, nesouhlasím s vyjádřením servisu. Prosím o opravu mopovani v rámci záruky.

Děkuji Přikryl




Dobrý den,

To bohužel není možné protože servis záruční opravu odmítl, viz důvody níže



--

S Pozdravem / Best Regards


Zdravím,
ok, četl jsem, ale nesouhlasím. Jak jsem již zmínil, praskliny okolo šroubků byly již při zakoupení loni. Reklamuji dle servisu tedy rezavé magnety, nefunkční čerpadlo atd... , ne praskliny. Stále trvám na tom, že do zařízení nikdo mechanicky nezasahoval. Nejsem blázen, abych zasahoval do vysavače za 10 tisíc, když je v záruce. To asi chápete. Proč bych to dělal. Jen mě mrzí, jak se k tomu stavíte. Chápu, že věříte servisu a ne zákazníkovi, ale nevím, jak víc vám to vysvětlit. Netuším co se v servisu tedy s vysavačem dělo. Požaduji opravit vše kromě tedy prasklin, i když jsem nezpůsobil. Samozřejmě v rámci záruky.

S pozdravem Přikryl (***)


Bohužel nevím jak s firmou Mironet dále komunikovat. Prosím tedy o radu.




ok, četl jsem, ale nesouhlasím. Jak jsem již zmínil, praskliny okolo šroubků byly již při zakoupení loni. Reklamuji dle servisu tedy rezavé magnety, nefunkční čerpadlo atd... , ne praskliny. Stále trvám na tom, že do zařízení nikdo mechanicky nezasahoval. Nejsem blázen, abych zasahoval do vysavače za 10 tisíc, když je v záruce. To asi chápete. Proč bych to dělal. Jen mě mrzí, jak se k tomu stavíte. Chápu, že věříte servisu a ne zákazníkovi, ale nevím, jak víc vám to vysvětlit. Netuším co se v servisu tedy s vysavačem dělo. Požaduji opravit vše kromě tedy prasklin, i když jsem nezpůsobil. Samozřejmě v rámci záruky.


Produkt

Robotický vysavač s mopováním Roidmi EVE Plus bílá


Požadované řešení

Oprava funkce mopování v rámci reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 12:25, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci a informovat o tom spotřebitele nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 14:29, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.