Společnost


MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72732Poškození soukromého majetku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.12.2023, před rokem

Lukáš Růžička

Znění stížnosti

Dne 2.12.2023 zásobující vozidlo společnosti Makro, pobočky Praha-Průhonice při průjezdu obcí Maršovice poškodilo můj vůz a z místa nehody odjelo. Chápu, byla sněhová kalamita a nehoda se může stát komukoliv. Stačilo zastavit a dát vědět, že se něco stalo. Bohužel šofér vozu raději ujel. Nezbývalo než kontaktovat společnost Makro a vše řešit sám. Paní na zákaznické lince byla vstřícná a milá, což se o manažerovi distribuce Praha-Průhonice říct nedalo. Jeho argument, že se podívá, jestli vozidlo ten daný den a čas bylo v dané obci až na požadavek policie mě dostal. Člověk se snažil věc vyřešit lidsky a v pohodě. Bohužel, dnes je asi jedno, že vám zaměstnanec firmy poškodí vozidlo na vašem pozemku, z místa nehody odjede. Společnosti jsem dodal fotodokumentaci, kde je vidět poškození vozidla i krásné koleje od jejich vozidla, které zapadlo do sněhu a rozrylo soukromý pozemek.


Produkt

Doprava zboží


Požadované řešení

Rád bych, aby mě řidič kontaktoval, když mi společnost nemůže předat kontakt na řidiče, abychom se mohly domluvit na úhradě škody. Je zbytečné zatahovat policii do celé situace, když vzniklá škoda je do 2 000kč. Pokud-li by to řešila policie, řidiči hrozí pokuta od 2 500kč do 5 000kč a až 7 bodů, jak mi bylo od policie řečeno. Proto bych rád celou věc vyřešil v klidu s řidičem a ušetřil mu jak body,tak peněženku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2023 12:30, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud by se prokázalo, že škodu na autě způsobil zaměstnanec společnosti, bylo by možné žádat náhradu škody. Podle § 2951 občanského zákoníku platí, že škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis je možné zaslat na adresu: MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Jeremiášova 1249/7, 15500 Praha.

Se vzniklou situací je také možné se obrátit na Policii ČR.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 19:31, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.