Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Zdravim, pred par tydny jsem zacala resit hypoteku na koupi bytu. Po overeni registru jsem se dozvedela,ze mam nedoplatek u Vodafonu z roku 2015. Poslednich 8 let jsem absolutne nemela tuseni,ze mi tam nejaky zustal ,ale k veci nedoplatek jsem zaplatila a poslala zadost na potrvzeni o bezdluznosti. Do banky jej musim predat v co nejkratsi dobe je moznost kde se da vyrizeni trosku urychlit nez cekat jeden mesic??? Do 31.12. Potrebuji mit vyrizenou hypo a v teto dobe mi to brzdi jen tento dokument. Dekuji Huterova
Prosim o co nejrychlejsi zaslani formulare zpet .
|
Tweet |
V případě neuhrazení veškerých poplatků by měla společnost Vodafone Czech Republic o této skutečnosti spotřebitele řádně informovat a připomenout mu možný nedoplatek. Společnost by měla spotřebitele upozornit SMS zprávou a následně upomínkou dle informací uvedených na webových stránkách společnosti zde: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/nestihate-zaplatit-vyuctovani/.
V případě, že by společnost spotřebitele řádně neinformovala o nedoplatku, máme za to, že by za své prodlení neměl být odpovědný dle § 1968 občanského zákoníku. Zároveň se domníváme, že by společnost měla spotřebitele informovat více způsoby, jelikož se jedná o podstatnou záležitost. O tom, zda společnost spotřebitele informovala řádně však nemůžeme závazně rozhodnout, neboť k tomu nemáme pravomoce.
Jestliže by spotřebitel nebyl odpovědný za své prodlení (dle výše uvedeného), měla by společnost také vymazat jeho údaje z databáze dlužníků.
Pokud by však spotřebitel byl v registru dlužníků veden oprávněně, má společnost povinnost po zaplacení dlužné částky zaslat informace do databáze o uhrazení dluhu, které se poté zobrazí v systému.
Z popisu vyplývá, že spotřebitel již o potvrzení o bezdlužnosti požádal (formulář je možné nalézt na webové adrese: https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/formulare/), společnost by tedy potvrzení měla následně spotřebiteli vystavit, jestliže již u něj neeviduje žádný nedoplatek.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, paní Huterová, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Kvůli ochraně údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran, a ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace.
Na vyřízení žádosti jednotlivých zákazníků má naše spolčenost lhůtu jednoho měsíce. Ujišťuji Vás, že požadavky se snažíme vyřešit co nejdříve, tedy před uvedenou lhůtou.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.