Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7276Nesplnění registrační povinnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2015, před 10 lety

Vladimír Sirotek

Znění stížnosti

10.6.2018 jsem prodal AAA Kladno muj vuz VW. Jeste si nechaly zaplatit 2400 kc za to, ze vyridi prepis a veskere formality. Vcera mi prisla z Prahy obsilka,abych zaplatil pokutu, ze mym vozem VW byl 27.6.2015 spachan prestupek. Takze 17 dnu pote co jsem jim vuz prodal stale byl hlasen na me. Ze strany AAA auto došlo k nesplnění registrační povinnosti (neohlásily změnu do 10 pracovních dnů)


Požadované řešení

Budu pozadovat vysvetleni, zaplaceni pokuty a vraceni castky 2400 kc za vyrizeni formalit, na ktere se vykaslaly a ja ted mam problemy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2015 16:52, před 10 lety

Ze zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích plyne, že žádost o zápis změny vlastníka silničního vozidla musí být podána do 10 pracovních dnů ode dne převodu vlastnického práva k silničnímu vozidlu. Žádost podává buď dosavadní a nový vlastník společně nebo jen nový vlastník.

Pokud se společnost, jako nový vlastník vozidla, zaváže k přepisu vlastníka vozidla v registru silničních vozidel, musí tuto povinnost splnit. Poruší-li smluvní strana smlouvu podstatným způsobem, může druhá smluvní strana bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Za podstatné porušení se považuje to, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Strany si vrátí, co bylo plněno.

Původní vlastník by měl upozornit příslušný správní orgán (úřad, který zaslal pokutu) na skutečnost, že auto neřídil on a poskytnout mu potřebné důkazy (kupní smlouva, ujednání o vyřízení přepisu vlastníka motorového vozidla v registru silničních vozidel, vylíčení celé situace).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2015 16:46, před 10 lety

Vážený pane Sirotku,
pošlete mi prosím nějaké identifikační údaje k danému vozu, abych si ho mohl dohledat. Všechny vozy podáváme k registraci na sebe do 10 pracovních dnů, někdy však úřad, který pokutu uděluje, nemá aktuální informace z registru. Většinou spíše tedy nějaký automatický systém. Proto od vás budu potřebovat více údajů včetně scanu pokuty- vlastníkem vozu jsme byli my dokonce již ode dne podpisu kupní smlouvy, vy jste neměl nic platit a doufám, že ani nic neplatil. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.7.2015 17:12, před 10 lety


Vladimír Sirotek

dobrý den SPZ vozu je 2SN 0775, doufám, že mi vaše slova na evidenci vozidel potvrdí a vůz byl opravdu přehlášen. Na magistrát hl.m. Prahy jsem již zaslal vyjádření a kopii kupní smlouvy. Vám přikládám foto pokuty, kterou jsem samozřejmě zatím neplatil

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2015 16:01, před 9 lety

Vážený pane Sirotku,
v tomto případě je nezbytné, abyste předložil kupní smlouvu orgánu, který Vás vyzval k uhrazení určené částky, tím pro vás celá věc skončí. Potom se Odbor dopravněsprávních činností obrátí na nás, my ho odkážeme na nového majitele, na nějž je již vůz dávno registrován. v případě jakýchkoliv dalších dotazů mě prosím kdykoliv kontaktujte na vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.7.2015 16:49, před 9 lety


Vladimír Sirotek

Dobrý den
a to je přesně to co se mi stát nemělo a za co si berete nehorázný poplatek 2390 kč a proto žádám jeho navrácení. Kdyby vše proběhlo tak jak mělo a vůz byl převeden, tak se asi nestalo, že mi přišla po 17 dnech pokuta. Byl vůz vůbec převeden na vás, nebo jste si tento jeden převod ušetřily a rovnou to nahlásily až na nového majitele ? Tak jako tak s tím mám problémy a proto žádám kompenzaci, je to druhý vůz ,který jsem vám prodal a zvolil jsem právě vás, abych těmto problémům předešel. Do budoucna ve mě toto jednání nebudí velkou důvěru ve vaše služby

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2015 09:10, před 9 lety

Vážený pane Sirotku,
pokud Vám automatický systém úřadu dá pokutu, protože se neobtěžuje ověřit aktuální stav v systému, jedná se jistě o šlendrián, ale v žádném případě ne náš. Stejně jednoduše, jako člověk prokazuje svou nevinu revizorovi ukázáním zakoupené jízdenky, lze ukázáním kupní smlouvy dopravněsprávnímu odboru prokázat, že jste vůz již nevlastnil. Pokud je to z nějakého důvodu nemožné, kontaktujeme za Vás Úřad sami.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.8.2015 09:02, před 9 lety


Vladimír Sirotek

Dobry den, dnes mi z magistratu mesta Prahy prisla tato odpoved, ze spolecnost AAA pokutu uhradila,ovsem pozde a pripad je predan do spravniho rizeni. Takze me problemy pokracuji a dokonce uz ve spravnim rizeni a ja stale trvam alespon na vraceni poplatku 2390kc. Zde je ta odpoved :

Vaše sdělení bylo zaevidováno do příslušného spisu. Průběh řízení je nyní takový, že společnost AAA Auto určenou částku uhradila, ovšem až po uplynutí zákonné lhůty, kdy byl případ již předán do správního řízení. Z tohoto důvodu již byla společnosti AAA Auto vystavena vratka zaplacené částky (stanoveno zákonem č. 361/2000 Sb.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.9.2015 13:54, před 9 lety

Dobrý den, kolega Horní tedy s vámi nyní řeší uhrazení pokuty na základě plné moci, jede na úřad zítra. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.9.2015 21:59, před 9 lety


Vladimír Sirotek

Dobrý den,
zdá se mi, že si protiřečíte. Od začátku trvám na tom, že pokuta není moje a chyba je na vaší straně. Vy jste mi psaly, že vůz na vás převeden byl. Takže pokud potřebujete mou plnou moc k zaplacení pokuty, znamená to, že pokuta je na mne, tudíž vůz přepsaný nebyl a očekávám vrácení poplatku 2390 kč. Pokud, jak tvrdíte vy, vůz převeden byl, nechápu k čemu potřebujete mou plnou moc na zaplacení pokuty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.9.2015 09:54, před 9 lety

Vážený pane Sirotku,
nemyslím, že si jakkoliv protiřečím. Pokutu Vám vyměřil úřad a my nyní máme 2 možnosti: buď se roky handrkovat s úřadem o její oprávněnosti, nebo zaplatit pokutu a situaci tak vyřešit okamžitě. Zvolili jsme druhou možnost, kolega Vám dnes posílal potvrzení. Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2015 09:03, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2015 07:51, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti se k případu vyjádřit, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.