Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#7277Porucha CDMA signálu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2015, před 9 lety

Miroslava Sýkorová

Znění stížnosti

Dobrý den,
obracím se na Vás s žádostí ohledně problémů s O2 internetem.

Problém 1:

Již před rokem jsem žádala O2 společnost o znovu zapojení pevné linky do rodinného domu v obci Rabštejn nad Střelou. Ve značkové prodejně mi bylo sděleno, že s připojením pevného internetu nebude žádný problém, tudíž jsem předpokládala, že žádný problém se zapojením nebude. Několikrát jsem vyplňovala s operátorem objednávku, která ale byla dle techniků nerealizovatelná, důvod dodnes neznám a neznají ho údajně ani operátoři z O2.
Pevná linka nebyla zřízena, O2 operátor mi nabídl do této oblasti s velice špatným signálem CDMA modem, za který jsem zaplatila 2000 Kč a upsala se smlouvou na 2 roky. Rychlost internetu byla špatná, ale dostačující na základní obsluhu internetu. Po roce užívání CDMA internetu, přesně 3. 7. 2015, se ze dne na den ztratil signál CDMA a já jsem zůstala bez připojení. Ihned jsem kontaktovala O2 společnost a snažila se zjistit problém. Proběhl restart modemu i vysílače a stále bez úspěchu. Poté by mi byla sdělena oblíbená věta operátorů, „ asi máte vadný modem, jeďte na značkovou prodejnu, tam vám dají náhradní“. Takže jsem byla donucena sednout do auta a jet na nejbližší prodejnu vzdálenou 50 Km v Karlových Varech. Vzala jsem notebook a CDMA přistroj a zkoušela cestou připojení, signál jsem nechytla celou cestu. Po příjezdu do Karlových Varů, jsem překvapeně zjistila, že jsem se připojila přes CDMA a tudíž bylo jasné, že modem rozbitý není. I přes to jsem dojela do značkové prodejny, kde jsem vysvětlila problém. Od operátora mi bylo sděleno, že CDMA službu již O2 nenabízí, náhradní modem stejně nemají a že mi k tomu problému žádné informace neposkytne, protože toho ví asi stejně jako já. Zdrcená neochotou operátorů jsem jela domů, při výjezdu z Varů se signál opět ztratil. Znovu tedy volám O2 technické oddělení a sděluji technikovi poznatky. Již je to pátý den, co mi nefunguje připojení a O2 operátoři jenom opakují dokola, že oni modem v systému vidí a že jejich vysílač je v pořádku. Údajně, ale problém řeší. Po deseti dnech ustavičného volání na linky mi bylo sděleno, že problém byl předán analytikům a já musím čekat. Již je to šestnáctý den, co mi nefunguje připojení a operátor mi opět sděluje, že musím čekat. O probíhající opravě závady nic neví, protože nemá na techniky kontakt.

Problém 2:

7. 7. 2015 jsem znovu žádala společnost O2 o připojeni ADSL internetu, z důvodů nefunkčního CDMA. Opět mi bylo sděleno, že se zapojením ADSL nebude problém, ale rychlost bude pouze 5 MB. S nabídkou jsem souhlasila a zadala objednávku na 5 MB ADSL internet. Po několika dnech volám opět na operátora, kde se chci informovat o stavu mé objednávky. S hrůzou jsem zjistila, že byla moje objednávka opět zrušena s poznámkou „ nelze realizovat pevný internet 20MB“. Sděluji operátorovi, 20MB internet jsem si neobjednala, protože vím, že 20MB nejde. Operátor se omluvil za kolegu, který prý udělal administrativní chybu a znova vytváří objednávku. Druhý den proběhlo technické řešení, kde bylo zjištěno, že se do objektu musí přivést pár metrů kabelu. Zdůrazňuji operátorovi, že mám na vlastním pozemku sloup, přes který již jednou byla pevná linka do objektu zapojena, ale kabely byly poničeny. Přes tento můj sloup vedou O2 rozvody do dalšího cizího objektu. Chci podotknout že O2 o sloupu na mém pozemku nemá žádné záznamy, tudíž mi vypočítali částku za přivedení linky z jiného místa. Protože na internet opravdu spěchám, zaplatila jsem obratem vypočítanou částku společnosti. Doufala jsem, že se společnost bude snažit zapojit linku co nejrychleji, právě z důvodu nefunkčnosti CDMA, ale ihned jsem byla vyvedena z omylu. Operátorem mi bylo slíbeno, že budu kontaktována do 12 dnů od objednávky. Desátý den volám opět na linku O2 s otázkou, kdy můžu čekat kontaktování technikem. Bohužel se dozvídám, že informace, která mi byla poskytnuta předchozím operátorem je nesprávná a termín realizace je naplánován na 13.8 2015. Znovu mu opakuji, že nejsem nový zákazník, ale že se dožaduji alternativního připojení z důvodů jejich poruchy na jiné službě, kterou od společnosti odebírám a za kterou platím paušální poplatek. Bohužel prý nemají na techniky žádné spojení a věc neumí společnost řešit.

Jsem znechucena:
• chováním O2 ke svým stálým zákazníkům. Služby O2 využívám již 10let.
• operátory, kteří nemají žádné informace o probíhající nahlášené poruše, tudíž nemůžou správně informovat zákazníka.
• že O2 nechá svého stálého zákazníka bez připojení klidně i měsíc a nijak se nesnažíte urychlit zprovoznění jiné služby.
• nad drzostí operátorů, kteří poskytují zákazníkům nesprávné informace s omluvou“ litujeme“, kteří nejsou schopni vyřešit technické problémy, kteří si dovolí navíc neustále volat s nabídkou na kreditní kartu a bůh ví co ještě i přes to že ví, jaký problém s nimi v současné době řeším.


Produkt

CDMA technologie,modem AnyData ADU890-WH


Požadované řešení

Požaduji okamžité zprovoznění současné služby, kterou odebírám a za kterou platím paušální měsíční poplatek, což je připojení přes CDMA technologii, smlouva platí ještě rok.

Pokud nedokážete problém se signálem vyřešit, požaduji okamžité zprovoznění ADSL internetu.

Děkuji Miroslava Sýkorová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 12:03, před 9 lety

Pokud by snížení kvality služby bylo způsobeno v důsledku závady technického nebo provozního charakteru vyskytující se na straně podnikatele poskytujícího službu a službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec, je operátor povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě s účastníkem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2015 18:15, před 9 lety

Dobrý den,

je nám líto, že zaznamenáváte technické potíže, které aktuálně stále řeší specialisté z technické podpory a sítí. Komplikace se řeší déle, neboť skutečně nejsou v lokalitě potíže s CDMA síti zaznamenávány. V tomto případě je třeba detailního prověření. Poprosím Vás o trpělivost. S výsledkem řešení Vás budou kontaktovat přímo specialisté. Jakmile bude vystavena faktura za období, v němž připojení nefungovalo, kontaktujte nás s reklamací poplatků za službu, nebude-li na vyúčtování poplatek vrácen automaticky.

Dostupnost pevného internetu byla v minulosti sdělována dle vzdálenosti od ústředny. Zde je skutečně vše v pořádku. Jen je třeba nemovitost napojit na naši síť. Z toho důvodu Vám byly v minulosti požadavky na zřízení služby zamítány a následně navrhnuta investiční spoluúčast, s níž jste souhlasila. Nutné napojení na naši síť pro pevný internet bude zajišťovat externí firma, která Vás za tímto účelem bude kontaktovat. Pro rychlejší zřízení jsem Vám nyní předal urgenci. Veškeré informace o stavu objednávky je možné zjistit na lince 800330088. Sdělován je vždy předpokládaný termín dokončení úprav na síti pro napojení. Věřím, že to ve Vašem případě bude dříve.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2015 20:44, před 9 lety


Miroslava Sýkorová

Dobrý den,

dnes 21.7.2015, mi zřejmě po Vaší urgenci volal O2 technik kvůli poruše CDMA. Problém s internetem jsem mu popsala, po našem rozhovoru a logické úvaze jsme se oba dva shodli v řešení.
Jelikož Vám sít výpadek nehlásí a já nemám žádnou možnost modem vyměnit(O2 služby CDMA již skoro rok nenabízí a modemy už žádné nemáte), nabídl mi technik osobní návštevu a řešit problém na místě. CDMA porucha nastala 3.7.2015 a až do stížnosti na dTestu se nikdo neozval s nabídkou řešení. Každopádně sám technik uznal, že je možné, že poruchu se nepodaří odstranit ani na místě a já bych stejně zůstala bez připojení. Žádost na ADSL internet jsem podávala 7.7.2015 a tudíž mi bylo logicky doporučeno, trvat na urychleném zapojení pevného internetu a CDMA zrušit.

Tento krok mi přijde zcela logický!
Je mi záhadou, že technika na řešení problému služby kterou nepodporujete jste schopni poslat a technika na zapojení pevné linky nikoliv.

Dnes je to již osmnáctý den bez připojení a já stále čekám.

Sýkorová Miroslava

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2015 10:33, před 9 lety

Pěkný den,
děkujeme za reakci. Věříme, že technik, který se dostaví na místo, se pokusí potíže vyřešit k vaší spokojenosti.
Co se týká zrušení služeb, zde je potřeba záležitost řešit přímo s našimi specialisty a to na zákaznické lince 800 02 02 02 a to v pracovní dny od 8 do 20 hodin.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2015 11:00, před 9 lety


Miroslava Sýkorová

Dobrý den,

dne 22.7.2015, mě navštívil zaměstnanec O2. Vyfotil sloup i poškozené vedení a bylo mi oznámeno, že budu až 14 dní čekat.

Znovu žádám o urgenci na prioritní zapojení služeb ADSL.

Děkuji, Sýkorová Miroslava

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.7.2015 15:04, před 9 lety

Dobrý den,

zřízení služby pro Vás urguji. Je-li nutné provést úpravy na vedení pro připojení služby, není to bohužel ihned, i když bychom jak my, tak Vy tato bleskové zapojení uvítali. Věřím, že k zapojení dojde brzy. Mějte prosím trpělivost.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.7.2015 11:13, před 9 lety


Miroslava Sýkorová

Dobrý den,

dnes jsem opět urgovala svoji žádost na urychlení zapojení ADSL. Žádost na ADSL jsem podávala 7.7.2015 kvůli poruše jiného připojení, které od Vás odebírám. Operátor mi sdělil, že firma má na realizaci 28 dní od přijetí platby. 20.7.2015 byla platba zapsaná v systému.

Dnes je to 21. den bez připojení a já absolutně nesouhlasím čekat dalších 24 dní na internet.


Tímto komentářem Vás žádám o sdělení konkrétního datumu, finálního zapojení linky ADSL.

Sýkorová Miroslava

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.7.2015 15:41, před 9 lety

Dobrý den,

konzultant Vám sdělil standardní lhůtu pro zřízení služby dodavatelem, pokud je nutné provádět úpravy na síti. Zřízení jsem pro Vás již urgoval. Více bohužel nemám jak pomoci.

Finální datum zapojení s Vám dohodne zhotovitel zakázky připojení na naši síť. Nejzazší termín je stanoven na 24. 8. 2015. Tento termín se nyní pro Vás pokouším uspíšit.

Je mi líto, že pro Vás nemohu nic více udělat, nicméně je nutné říci, že tyto investiční akce vyžadují delší dobu realizace. Pro Vás doufám, že to již nebude trvat dlouho.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.8.2015 10:14, před 9 lety


Miroslava Sýkorová

Dobrý den,

dnes jsem 29 dní bez internetového připojení. 12.7.2015 jsem odeslala finanční čásku vypočítanou na realizaci připojení, 14.7.2015 byla dle operátora o2 zapsaná v systému (zase jiná informace než v předchozích telefonátech). Opravdu každý telefonát na vaše linky se dozvídám naprosto jiné informace!!!! Poslední informace byla, že na ústředně chybí porty, konec tečka a tak se teda ptám, jak dlouho ještě budu čekat na připojení? Technik který mě měl kontaktovat ohledně připojení, se do dnešního dne neozval.

Vymlouváte se na vaší externí firmu Cetin, já vás chci upozornit, že jsem vaším zákazníkem ne zákazníkem Cetinu, pokud máte problém s firmou, která pro vás zařizuje technické věci, doporučuji vyměnit firmu!!!

Sýkorová Miroslava

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2015 15:23, před 9 lety

Pokud operátor neposkytne službu náhradním způsobem, je povinen přiměřeně snížit cenu za odebírané služby. Operátor však není povinen nahradit uživateli škodu, která mu vznikne v důsledku přerušení služby nebo jejího vadného poskytnutí. Pokud by však společnost bez závažného důvodu nesplnila svou zákonnou povinnost vadu odstranit, bylo by zřejmě možné náhradu škody požadovat.

Jestliže došlo k úplnému zrušení odebírané služby a byla objednána služba nová, je společnost povinna poskytnout službu v ujednaném termínu, jinak se ocitá v prodlení.

V případě smluv uzavřených prostředky dálkové komunikace má spotřebitelka též právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a to do 14 dnů od doručení plného znění nové smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.8.2015 17:19, před 9 lety

Dobrý den,

firma zajišťující úpravy na kabeláži pro poskytnutí služby má více požadavků a neřeší pouze provedení zapojení, ale vše okolo něj - nutná územní rozhodnutí, věcná břemena, úpravy na ústředně, dále na kabeláži, atp. Chápu, že to z Vaší pozice vypadá, že se nic neděje, ale vězte, že se vždy snažíme poskytnout službu zákazníkovi co nejdříve.

Znovu jsem poprosil specialisty, aby zkontaktovali dodavatele zakázky pro urychlené řešení požadavku.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.8.2015 20:29, před 9 lety


Miroslava Sýkorová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

děkuji dTestu a panu Neubauerovi (O2 Guru) za kladné vyřízení záležitosti.
Díky Vaší urgenci se technici dnes dostavili a linku zřídili.
Moje zoufalství vystřídala radost a i přes to, že mi 5MB nejde a jde mi pouze 3,5MB, jsem spokojena.

Děkuji Miroslava Sýkorová