Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#72773Neprovedení zprostředkované platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

58 minut 42 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2023, před rokem

Jitka Březinová

Znění stížnosti

Dne 6.12.2023 jsem zaplatila okamžitou platbu prostřednictvím ComGate Payments, a. s. pro Kupsi-tapety.cz na částku 1476,- Kč. Společnost tuto platbu dosud neobdržela. Žádám o vrácení celé částky na účet z kterého byla zaplacena.


Produkt

Protiúčet 2600285563, VS 892905089, ČÁSTKA 1476,-Kč


Požadované řešení

Vrácení částky 1476,-Kč zpět na účet 2101348398 z kterého platba 6.12.2023 odešla pod VS 892905089 Podejte mě zprávu na E-mail : jitka.brezinova@centrum.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2023 10:58, před rokem

V případě, že nebyl ComGate Payments, a.s konečným subjektem platby, ale pouze zprostředkovatelem, musel by prokázat, že na peněžité plnění má nárok, v opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení dle § 2991 občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebiteli předně doporučujeme kontaktovat společnost ComGate Payments se vzniklým problémem. Kontakt na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.comgate.sk/kontakty.

Společnost je možné mimo jiné kontaktovat doporučeným dopisem na adresu sídla - Gočárova třída 1754/48b, 50002 Hradec Králové.

Zároveň je možné kontaktovat banku, která by následně mohla mít možnost zkontaktovat majitele druhého účtu.

V případě, že společnost nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po kontaktování společnosti, je možné vyzvat podnikatele k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.12.2023 11:17, před rokem

Dobrý den, rádi bychom vás požádali o kontaktování naší zákaznické podpory pro podrobnější informace. Můžete nám napsat na e-mail: podpora@comgate.cz nebo zavolat na tel. číslo 228 224 267. Naše zákaznická podpora vám s radostí pomůže s dohledáním detailu platby a vyřešením případného problému. S pozdravem, Tereza z týmu Comgate.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.12.2023 11:22, před rokem


Jitka Březinová

Hodnocení: