Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Behem tohoto tydne (KW29) mne kontaktovali nekolikrat na mem soukromem cisle, a sdelili ze jsem vyhral "dotaci" 2tis CZK, nasledne z nich vyjde najevo, ze jde vlastne jen o slevu na balicek zubni hygieny v cene 4tis czk. takze od zacatku klam ze nekdo neco vyhral. navic volaji dotycnemu s overenim identity a vyzyvaji formou kvizu k vyplneni dalsich udaju - jako zdrav. pojistovna (tvrdi ze si jen overuji), placeni u zubare a podobne. Identitu - jmeno, adresu, telefon, maji kupodivu spravnou. Ale ihned pote opet opakuji ze clovek ziska neco zadarmo (poukaz na dentalni hygienu)...ale ve skutecnosti chteji jen cloveka velmi agresivne nabadat k nakupu nejakeho balicku ...ikdyz na zacatku to oznamuji jako vyhru.
call centrum, COOLCENTRUM.CZ, sada dentalni hygieny, agresivni obchodni praktiky
kdyz jsem jim naridil aby mi nevolali a vymazali mne z databaze, nasledne jsem polozil, ozval se mi dotycny operator znovu asi do minuty, s tim, ze zada a ze mu mam vysvetlit jak mohu odmitnout takovou skvelou nabidku? personal maji, co do agresivnich obchodnich praktik, velice zaskoleny, take maji zcela evidentne navod pro operatory jak jednat a jak odpovidat aby odpovedi vyznely doztracena a clovek se vlastne nic nedovedel. ptal jsem se z jake databaze na mne prisli - odpovedi opet do neurcita a odkaz na nadrizene, kteri samozrejmne nikdy nezavolaji. ikdyz jsem vyslovene zadal byt z databaze vyrazen, na dalsi den volal dalsi operator tehoz call centra se stejnou nabidkou a stejnym postupem. muzete-li s touto, pro mne necistou, firmou neco udelat (pripomina praktiky "smejdu"), prosim ucinte takove kroky.
dekuji.
|
Tweet |
Dle § 5a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele Obchodní praktika je agresivní, pokud s přihlédnutím ke všem okolnostem svým obtěžováním, donucováním, včetně použití síly nebo nepatřičným ovlivňováním výrazně zhoršuje možnost svobodného rozhodnutí spotřebitele. Při posuzování, zda je obchodní praktika agresivní, se přihlíží zejména k těmto okolnostem: načasování, místo a doba trvání obchodní praktiky, způsob jednání, jeho výhružnost a urážlivost, vědomé využití nepříznivé situace spotřebitele, nepřiměřené překážky pro uplatnění práv spotřebitele, nebo hrozba protiprávním jednáním.
Vzhledem k tomu, že operátor v tomto případě znal nejen telefonní číslo spotřebitele, nýbrž i jeho adresu, doporučujeme obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, do jehož působnosti daná problematika spadá, nebo na Český telekomunikační úřad, popřípadě Českou obchodní inspekci.
Rovněž doporučujeme spotřebiteli informovat jeho telefonního operátora o skutečnosti, že si nepřeje být podobnými telemarketingovými telefonáty obtěžován a pokud to jeho smlouva umožňuje, tak ji v tomto bodě změnit.
Podle § 96 odst. zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o elektronických komunikacích), ve znění pozdějších předpisů je zakázáno prostřednictvím sítí nebo služeb elektronických komunikací nabízet marketingovou reklamu nebo jiný obdobný způsob nabídky zboží nebo služeb účastníkům, kteří ve veřejném seznamu podle § 95 odst. 1 písm. b) nebo § 95 odst. 2 zákona o elektronických komunikacích uvedli, že si nepřejí být kontaktováni za účelem marketingu. Příslušné označení v telefonním seznamu realizuje na vyžádání zdarma každý poskytovatel služeb elektronických komunikací.
Dobrý den, v hovorech nikdy není žádná zmíňka o výhře, je možné že to klient špatně pochopil. Jedná se o nabídku balíčku pro zdraví chrupu, dokonce je možné si ho i na 14 dní vyzkoušet a pokud by se nelíbil, je možné jej vrátit, takže klient nic neriskuje. Pokud si někdo přeje, aby mu nadále nebylo již voláno, také v tom není problém, ale potřebuji znát číslo telefonu, abych ho mohl u nás zablokovat.
obdrzel jsem osobni email, sdělil jsem tedy coolcentru sve telefonni cislo, verim ze jiz k dalsim obtezujicim telefonatum nedojde.
dekuji za pomoc.
PM.
Vzhledem k tomu, že se stranám podařilo dosáhnout dohody, stížnost uzavíráme.