Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7280Neoprávněně zaúčtované SMS do zahraničí

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.07.2015, před 9 lety

Miroslav Vachůn

Znění stížnosti

Dne 24.6 15:24 jsem chtěl poslat SMS do zahraničí, Po odeslání SMS se mi na telefonu objevila chybová hláška "Nezdařilo se odeslat" (mohu dokumentovat fotkou z mobilu) po té jsem se pokusil odeslat zprávu ještě jednou ( v domnění, že je chyba v síti). Ani to se nepodařilo. Jaké bylo ale moje překvapení, když mi byly zaúčtovány 3 SMS do zahraničí. Po kontaktování Centra péče Vodafone, mi bylo po 15 dnech - dvakrát odložený termín, první po 6 dnech, přitom Vodafone prý vyřídí podnět do 5 dní) mi bylo sděleno, že "všechny" SMS byly odeslány a doručeny. Po další urgenci, že to není pravda, Vodafone tvrdil, že mi "dokonce doručil všechny doručenky" - žádné mi nepřišly. Ještě ohledně zobrazené hlášky, mi operátor sdělil, že mi doporučuje SIM kartu zkusit v druhém telefonu (mám ji sotva 1 rok) a ostatní SMS procházejí bez problému (do ČR) do zahraničí se neodvažuji posílat, protože nemám jistotu, že zpráva odejde, a pokud neodejde tak mi ji opět započítají (nejméně 3x).


Produkt

Má tarif Smart 250


Požadované řešení

Vrácení sumy za neodeslané SMS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 14:29, před 9 lety

V případě, že spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním za SMS do zahraničí ze strany operátora, může uplatnit reklamaci vyúčtování podle § 64 odst. 7 a 8 zákona o elektronických komunikacích. Doporučujeme však uplatnit reklamaci vyúčtování prokazatelnou formou, tedy písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejku anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen zveřejnit a též ve smlouvě uvést způsob uplatnění reklamace vyúčtování cen za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit.

Ze zákona vyplývá, že reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak ode dne poskytnutí služby, jinak toto právo zaniká. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet.

Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že operátor uplatněnou reklamaci zamítne, může se spotřebitel obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.7.2015 15:19, před 9 lety

Hezký den, pane Vachůne,

zjistil jsem, že naši kolegové z technického oddělení opakovaně prověřovali doručení zmíněných zpráv. O výsledku jsme vás informovali.

Pokud s vyjádřením nesouhlasíte, můžete podat oficiální reklamaci, podrobnosti k reklamování Vyúčtování a našich služeb najdete na http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/.

Jak už bylo zmíněno i dTestem, když nebudete se závěrem reklamačního šetření spokojený, můžete se následně obrátit na ČTÚ.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.7.2015 16:17, před 9 lety


Miroslav Vachůn

Reklamaci dle Reklamačního řádu Vodafonu jsem podával včera (neúspěšně - sice odesláno, alespoň mi to hlásil prohlížeč, nicméně u Vodafonu se podnět neobjevil, zřejmě výpadek na straně Vodafonu) a dnes zkusím znovu, pokud to neprojde přes elektronickou komunikaci, donesu ji na nejbližší prodejnu Vodafonu.
Jen mě zaráží, proč se nikdo nevyjádřil k rozporu mezi počtem pokusů o odeslání (potenciálně odeslaných SMS) a zaúčtovanými. Potenciálně odeslané SMS jsou 2 (2 x 1 SMS - počet 75 znaků bez diakritiky) a 3 zaúčtovanými. Které jsem v podání podnětu několikráte zmiňoval, a to nebylo vyřízeno, ani mi odpovězeno. Tímto nepovažuji šetření za úplné a budu postupovat jak jsem psal dle Reklamačního řádu. Z postupu společnosti Vodafone jsem znepokojen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.3.2016 16:57, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.3.2016 09:38, před 9 lety


Miroslav Vachůn

Hodnocení: