Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Vinted neřeší dané situace, maže Vám neoprávněně předměty, kde ani neověří pravost, nic a vymaže. Někdo jako uživatelka *** která píše ze 2 profilů a jen Vám ubližuje, nemá peníze a otravuje o předmět s nesmyslnými dotazy a poté napíše za týden z dalšího profilu a pak Vás nahlašuje, neboť na předmět nemá. Vinted nic neřeší, tuhle uživatelku jsem žádala blokovat z jejich strany (z mé je již dávno v blokaci) ale aby Vám mazali předměty jen tak, je opravdu vrchol. Nic s Vinted doteď nevyřešeno, podporují padělky, kde dá někdo jako že zakoupeno v butiku a ala Prada, LV aj. a tohle neřeší, neřeknou Vám řešení a padělky podporují ale tady šikanují slušného prodejce, kde uživaztelku ani nekontaktuji za obtěžování a nahlašování, když nemá peníze. Žádám o řešení situace a navrácení mých předmětů. Vinted poslední dobou za trest a vidím, kolik je tady stížnosti na tento portál. NEDOPORUČUJI.
uživatelce *** zablokovat účet, není ničím přínosem a ještě neopráněně neboť nemá peníze stále nahlašuje uživatele Vinted
uživatelce *** zablokovat účet, navrátit mé inzerce ze strany Vinted, řešení padělků, které Vinted podporuje
|
Tweet |
Společnost ve svých obchodních podmínkách v bodě 3.8 uvádí, že po řádném upozornění podle bodu 10.4 nebo ze strany příslušných orgánů neprodleně odstraní jakýkoliv protiprávní obsah. Společnost Vinted může rovněž použít automatizovaný software a algoritmy, jež odhalí a ze stránek okamžitě bez předchozího upozornění vyřadí nebo odstraní jakékoliv předměty či obsah, které jsou zjevně protiprávní nebo v rozporu s platnými předpisy (například padělky).
Uživatel se může proti rozhodnutí společnosti Vinted odvolat a to prostřednictvím kontaktního formuláře (zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1).
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.