Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72817Zasilka je týden na cestě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2023, před rokem

Michaela Šperková

Znění stížnosti

Zasilka *** se doručuje už velmi dlouho. Vaši kolegové mi slíbili doručení teď v pátek nebo sobotu. Stále se nic neděje !!!!
A tvrdila mi jedna Vaše operatorka, Ze v pondělí 11.12, bude určitě k vyzvednuti, pokud se ji nepodaří doručit příjemci. Co to jako má znamenat? To je tak na to dát do televize!!!! Otřesné chování operátorů a naprostá arogance!!!


Požadované řešení

Laskavě najdete tu zásilku a doructe ji nejpozději do úterý 12.12.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2023 11:58, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2023 17:24, před rokem

Dobrý den, paní Šperková, omlouváme se, že doručení vaší zásilky trvalo déle, než je zvykem. Podle trasování byla doručena příjemci na adresu. Kolegyně ze zákaznického servisu vás nejspíš chtěla jen uklidnit, že pokud bychom v den doručení zákazníka nezastihli na adrese, zásilku bychom mu uložili na blízkém výdejním místě, aby si ji mohl ještě ten den vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 08:16, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o potvrzení, že zásilka již byla řádně doručena a případně o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 14:26, před 11 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k doručení zásilky spotřebitelce společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.