Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zasilka *** se doručuje už velmi dlouho. Vaši kolegové mi slíbili doručení teď v pátek nebo sobotu. Stále se nic neděje !!!!
A tvrdila mi jedna Vaše operatorka, Ze v pondělí 11.12, bude určitě k vyzvednuti, pokud se ji nepodaří doručit příjemci. Co to jako má znamenat? To je tak na to dát do televize!!!! Otřesné chování operátorů a naprostá arogance!!!
Laskavě najdete tu zásilku a doructe ji nejpozději do úterý 12.12.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Šperková, omlouváme se, že doručení vaší zásilky trvalo déle, než je zvykem. Podle trasování byla doručena příjemci na adresu. Kolegyně ze zákaznického servisu vás nejspíš chtěla jen uklidnit, že pokud bychom v den doručení zákazníka nezastihli na adrese, zásilku bychom mu uložili na blízkém výdejním místě, aby si ji mohl ještě ten den vyzvednout. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o potvrzení, že zásilka již byla řádně doručena a případně o uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k výše uvedenému (k doručení zásilky spotřebitelce společností) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.