Společnost


CZ-DPD

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#72820Dodané jiné zboží než objednané a na balíku není žádná aresa na kterou bych mohl poslat reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2023, před rokem

Jan Marek

Znění stížnosti

objednal jsem si zboží a přišlo mi úplně jiné. Má chyba byla, že jsem si došlý balík neprohlédl, a tudíž jsem nezaregistroval že chybí adresa obchodníka, kde bych mohl reklamovat vadnou zásilku. DPD mi ráno dalo vědět, že mi vezou záslku a já jí zaplatil kartou.


Požadované řešení

poskytnout adresu dodavatele vadné zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2023 12:01, před rokem

Spotřebitel neoznačil prodávajícího a z tohoto důvodu stížnost prozatím nemůžeme řešit. Stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby mohl doplnit požadované údaje (název společnosti, webové stránky, e-mail apod.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 07:49, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.