Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byli jsme s mamkou na pobočce v Mostě zařídit internet a řekl jsem, že se chci pouze informovat ne zařídit mobil na splátky. Všechno mi vysvětlila, ale nabízela nám rodinnou službu, že budeme platit méně tak mi, že jo. Taky se tak stalo, ale o měsíc později nám přišel paušál ze 350kč na 910kč. Ale o tom jsme vůbec nemluvili. Teď když mě to přestalo bavit tak jsem se rozhodl odstoupit od smlouvy a řekl jsem paní, že chci ponechat telefonní číslo. Paní souhlasila, ale teď mi SIM karta vůbec nefunguje. Nebaví mě to už. Toto číslo mám už hodně dlouho a to ještě předtím to byla dobíjecí karta tak nechápu proč dělá takové naschvály. V týdnu tam jdu, ale už jsem dost naštvaný. S pozdravem Hloušek.
Most
Zpětné aktivování SIM karty na dobíjecí.
|
Tweet |
Pro přenos k jinému operátorovi může spotřebitel použít ověřovací kód účastníka (OKU), o který může požádat svého původního operátora, v tomto případě tedy společnost T-Mobile.
OKU by měl spotřebitel obdržet od svého operátora písemně, emailem nebo v SMS při uzavření smlouvy, případně po aktivaci služby. OKU je platné po celou dobu trvání smlouvy a operátor je povinen jej spotřebiteli na požádání sdělit, pokud jej spotřebitel nezná nebo jej nemůže dohledat (například na smlouvě).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.