Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72837Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2023, před rokem

Jitka Rejnartová

Znění stížnosti

Zásilkovna je celkově jeden velký průšvih... Snad ani jednou se mi nestalo, že by zásilku dovezly bez problémů. Většinou doručovali úplně někam jinam a ve finále byl ještě řidič arogantní a nepříjemný jakobych za to snad mohla já. Takže pokud nemusím, touto cestou už neobjednám.


Požadované řešení

Zlepšit přístup k zákazníkům celkově.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2023 13:50, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2023 17:26, před rokem

Dobrý den, paní Rejnartová, omlouváme se za chování kurýra, rozhodně by se k vám měl chovat slušně. Potřebovali bychom bližší informace, například trasovací číslo zásilky, abychom mohli posoudit, co přesně se stalo, a případně zjednat nápravu. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2023 18:46, před rokem


Jitka Rejnartová

Dobrý den, jednalo se o zásilku č. Z 250 3700 801 a dnes měl další zásilku doručovat ten samý řidič a se slovy - to jste zase vy, tam nejedu... Zásilku vůbec nedorucil a bez dalšího řešení ukončil hovor... Přitom bydlíme na autem běžně dostupném místě, jiné doručovací společnosti nemají žádný problém. Dnes se jednalo o zásilku č. Z 110 7829 920.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2023 16:10, před rokem

Dobrý den, paní Rejnartová, ještě jednou se omlouváme, takové chování opravdu není přípustné. Předali jsme věc k řešení nadřízenému kurýra. Věříme, že se to nebude opakovat, uděláme pro to maximum. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2024 09:51, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.2.2024 14:02, před 11 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k příslibu společnosti ohledně prověření podnětu a proškolení kurýra stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.