Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
nepřijde nám, jako zákazníkům normální, aby prodavačka ujídala odřezky různých salámů a šunek tím stylem, že na sobě má rukavice, kterými si odřezky a pár prstů strčí do pusy a následně s těmi stejnými rukavicemi bere šunku pro zákazníky. Domnívám se, že rukavice mají a také slouží k tomu, abychom se vyhnuli určitým nemocem, znekvalitnění zboží apod. Nehodlám kupovat šunku u prodejce, kde se děje taková záležitost a i při opakovaném upozornění na jiné nedostatky (prošlé zboží s plísní, plesnivé ovoce a zelenina, staré pečivo apod.) tak se s tím stejně nic nedělá.
Stejně tak probíhá v mnoha prodejnách právě v Kolíně nedostatečné školení zaměstnanců, kde jsou arogantní, neochotní a mnohdy až drzí. Jedna zaměstnankyně nám při neprošlé platbě začala přes celý obchod ječet, že nám neprošla karta a je kradená... Dokážete si asi představit, jaké to je, když následně karta a platba prošla a paní se neomluví a stojí si za svým. Stejná zaměstnankyně nezdraví, není příjemná a když nám neprošla podruhé (v jiné období) pronesla přes celý obchod tu stejnou větu a neustále i přes upozornění s tím pokračovala... Mám na kartě daný limit a občas je ho potřeba navýšit. To ale neznamená, že se budou chovat zaměstnanci takto!
nedostatečná služba zaměstnanců a prodejny vůči zákazníkům
hlavně vyřešit :)
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: