Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#72839Nedodržování hygienických opatření u masového pultu - BILLA Kolín

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2023, před rokem

Ladislav Pokorný

Znění stížnosti

Dobrý den,

nepřijde nám, jako zákazníkům normální, aby prodavačka ujídala odřezky různých salámů a šunek tím stylem, že na sobě má rukavice, kterými si odřezky a pár prstů strčí do pusy a následně s těmi stejnými rukavicemi bere šunku pro zákazníky. Domnívám se, že rukavice mají a také slouží k tomu, abychom se vyhnuli určitým nemocem, znekvalitnění zboží apod. Nehodlám kupovat šunku u prodejce, kde se děje taková záležitost a i při opakovaném upozornění na jiné nedostatky (prošlé zboží s plísní, plesnivé ovoce a zelenina, staré pečivo apod.) tak se s tím stejně nic nedělá.

Stejně tak probíhá v mnoha prodejnách právě v Kolíně nedostatečné školení zaměstnanců, kde jsou arogantní, neochotní a mnohdy až drzí. Jedna zaměstnankyně nám při neprošlé platbě začala přes celý obchod ječet, že nám neprošla karta a je kradená... Dokážete si asi představit, jaké to je, když následně karta a platba prošla a paní se neomluví a stojí si za svým. Stejná zaměstnankyně nezdraví, není příjemná a když nám neprošla podruhé (v jiné období) pronesla přes celý obchod tu stejnou větu a neustále i přes upozornění s tím pokračovala... Mám na kartě daný limit a občas je ho potřeba navýšit. To ale neznamená, že se budou chovat zaměstnanci takto!


Produkt

nedostatečná služba zaměstnanců a prodejny vůči zákazníkům


Požadované řešení

hlavně vyřešit :)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 14:17, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici (KHS). Kontakty na jednotlivé KHS nalezne spotřebitel zde: https://www.mzcr.cz/krajske-hygienicke-stanice/.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2023 14:22, před rokem

Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stžínosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem,
BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 08:00, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2024 08:26, před 12 měsíci


Ladislav Pokorný

Hodnocení: