Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72840Poškození zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2023, před rokem

Marie Straková

Znění stížnosti

Obsah zásilky byl poškozen. Reklamace byla zamítnuta. Dle zásilkovny byl obsah křehký a neměla jsem právo pro zaslání využívat jejich služeb. Zásilku jsem měla pojištěnou na 300 Kč.


Požadované řešení

Vrácení peněz za dopravu 79 Kč a proplacení 300 Kč (výše pojištění).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 14:20, před rokem

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.

Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že Odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 Podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.

Pokud se spotřebitel domnívá, že se v tomto případě nejedná o křehké zboží, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2023 17:29, před rokem

Dobrý den, paní Straková, je mi líto, že došlo k poškození vaší zásilky. Podle vašeho popisu to vypadá, že se jednalo o obsah, který je dle všeobecných obchodních podmínek vyloučen z přepravy. Nesmí se totiž přepravovat předměty, které jsou křehké a může snadno dojít právě k jejich poškození (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Odesílatel odpovídá za to, že budou přepravní podmínky dodrženy, pakliže je poruší, nenese Zásilkovna odpovědnost za případnou škodu, rovněž tím zaniká nárok na náhradu přepravného. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 08:17, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 14:27, před 11 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.