Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Obsah zásilky byl poškozen. Reklamace byla zamítnuta. Dle zásilkovny byl obsah křehký a neměla jsem právo pro zaslání využívat jejich služeb. Zásilku jsem měla pojištěnou na 300 Kč.
Vrácení peněz za dopravu 79 Kč a proplacení 300 Kč (výše pojištění).
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že z dodání jsou vyloučeny mimo jiné zásilky, které obsahují zboží lehce poškoditelné, křehké a dále také zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat. Odesílatel není oprávněn takovou zásilku předat k přepravě.
Dále se zde uvádí, že Zásilkovna není povinna převzít takové zásilky. V případě, že Odesílatel předá Zásilkovně zásilku vyloučenou z přepravy podle čl. 2.2 Podmínek, nedojde k uzavření smlouvy a Zásilkovna tak nenese žádnou odpovědnost za jakékoliv škody vzniklé v souvislosti se zásilkou.
Pokud se spotřebitel domnívá, že se v tomto případě nejedná o křehké zboží, může se obrátit na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Straková, je mi líto, že došlo k poškození vaší zásilky. Podle vašeho popisu to vypadá, že se jednalo o obsah, který je dle všeobecných obchodních podmínek vyloučen z přepravy. Nesmí se totiž přepravovat předměty, které jsou křehké a může snadno dojít právě k jejich poškození (https://files.packeta.com/web/files/VOP_Mezinami_Zasilkovna.pdf). Odesílatel odpovídá za to, že budou přepravní podmínky dodrženy, pakliže je poruší, nenese Zásilkovna odpovědnost za případnou škodu, rovněž tím zaniká nárok na náhradu přepravného. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.