Společnost


Internet-Handel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#72851Absurdní poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2023, před rokem

Nicole Kolací

Znění stížnosti

Při objednání knihy na eshopu, kterou mají na jiné prodejně si účtují za vyzvednutí 29,-Kč což je v pořádku, ale další poplatek je fakt absurdní - za balné! si účtují dalších 39,- Kč, to si za chvíli budou účtovat když si knihu normálně koupím? Nebo za odpověď na pozdrav bude další poplatek? :)
Děkuji za odpověď.


Produkt

Absurdní poplatek


Požadované řešení

Zrušení poplatku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 15:48, před rokem

O poplatku za balné musí být spotřebitel před dokončením objednávky řádně informován. V tomto případě máme za to, že společnost spotřebitele o poplatku informuje řádně a postupuje v souladu se zákonem. Česká obchodní inspekce by však mohla být jiného názoru (www.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 14:01, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.