Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při objednání knihy na eshopu, kterou mají na jiné prodejně si účtují za vyzvednutí 29,-Kč což je v pořádku, ale další poplatek je fakt absurdní - za balné! si účtují dalších 39,- Kč, to si za chvíli budou účtovat když si knihu normálně koupím? Nebo za odpověď na pozdrav bude další poplatek? :)
Děkuji za odpověď.
Absurdní poplatek
Zrušení poplatku.
|
Tweet |
O poplatku za balné musí být spotřebitel před dokončením objednávky řádně informován. V tomto případě máme za to, že společnost spotřebitele o poplatku informuje řádně a postupuje v souladu se zákonem. Česká obchodní inspekce by však mohla být jiného názoru (www.coi.cz).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.