Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#72856Neprofesionální přístup k zákazníkům

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2023, před rokem

Lubomír Ludvík

Znění stížnosti

Trasování zásilky: v 01:18 Nevyzvednutí zásilky příjemcem a příprava k vrácení zásilky.
V 08:10 Volám operátorovi, nejde prodloužit i když ještě je fyzicky v Z-BOXu, nejde přeposlat ani do vedlejší prodejny, nemůže mi říct ani jméno kdo to odesílá. Musí být prý vráceno odesílateli.
Služba k ničemu, jen tahají z lidí peníze.


Požadované řešení

Možnost přeposlat do jiné výdejny místo vrácení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2023 14:51, před rokem

Dle dostupných informací na vyzvednutí zásilky ze Z-BOXU má spotřebitel 2 kalendářní dny, přičemž prodloužení lhůty je možné o 1 den na celkové 3 kalendářní dny. Po uplynutí lhůty (a nevyzvednutí zásilky ze Z-BOXU) je zásilka vrácena zpět odesílateli.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.12.2023 17:33, před rokem

Dobrý den, na vyzvednutí zásilky ze Z-BOXu máte dva dny s možností prodloužení o 1 den. Jakmile standardní úložní doba vyprší, zásilku již nejde prodloužit ani přesměrovat, vrátí se automaticky odesílateli. Na dalším postupu se proto prosím domluvte přímo s ním. Věříme, že se vám podaří vše dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2024 08:18, před 12 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2024 14:11, před 11 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.