Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7286Nesplnění doplňkové služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

31 minut 10 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2015, před 10 lety

Matěj Procházka

Znění stížnosti

Minulý úterý mi odesílatel posílal Cenný balík.Protože jsem potřeboval, aby jsem se k balíku dostal jenom já (byl tam dárek) a já od rána do večera nejsem doma, avšak moji rodinní příslušníci ano, dohodl jsem se s odesílatelem že k tomuto balíku využije doplňkovou službu dodání výhradně jen do rukou adresáta.Tento čtvrtek byl balík dodáván.A i přesto, že tam byla zaplacena výše uvedená služba, doručovatel balík předal osobě přítomné v domě a ještě prý s poznámkou že snad si toho nikdo nevšimne.


Produkt

Cenný balík + dodání výhradně jen do rukou adresáta


Požadované řešení

Vrácení peněz za doplňkovou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 15:39, před 10 lety

Pokud pošta nedodá zásilku v souladu s uzavřenou smlouvou a poštovními podmínkami, lze uplatnit reklamaci dodání (čl. 40) nebo jinou reklamaci dle čl. 43 poštovních podmínek.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.